پژو 206 تیپ 2 رکورد گرانی هفتگی را شکست؛ 205 میلیون آخرین قیمت

لست سکند

افزایش قیمت خودرو همچنان ادامه دارد، تا جایی که پژو 206 تیپ 2 مدل 99 رکورد گرانی هفتگی را شکست.

به گزارش کاماپرس، بازار خودرو در اوایل بهمن ماه و بعد از کاهش نرخ دلار، آرام آرام وارد یک روند کاهشی شد. روندی که کارشناسان پیش بینی می کردند با تداوم کاهش نرخ دلار، همچنان ادامه پیدا می کند، اما با افزایش نرخ دلار ورق برگشت و قیمت خودروهای پرطرفدار بازار مثل پراید و پژو ۲۰۶ دوباره گران شد.

رصد بازار نشان می دهد، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و پراید ۱۱۱ که جزو پرفروش های بازار هستند در این نوسان ارزی بیشتر از بقیه خودروها افزایش قیمت داشتند. پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در یکی دو هفته گذشته با قیمت ۱۷۸ میلیون تومان تا ۱۹۲ میلیون تومان معامله می شد، ‌اما حالا قیمت این خودرو حدود ۲۰۵ میلیون تومان است.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

پراید ۱۱۱ هم مثل پژو ۲۰۶ تیپ دو افزایش قیمت زیادی داشته و به مرز ۱۳۰ میلیون تومان رسیده است. این خودرو اوایل هفته گذشته با قیمت ۱۱۸ تا ۱۲۰ میلیون تومان معامله می شد.

راز آسمان پایتخت

پراید ۱۳۱ و پژو پارس در بازار چند؟

قیمت پراید ۱۳۱ در حال حاضر حدود 108 تا 109 میلیون تومان است. تیبا صندوقدار با قیمت 114 تا 115 میلیون تومان معامله می شود. قیمت پژو پارس سال حدود ۲۱۹ میلیون تومان است. پژو ۴۰۵ هم با قیمت 186 تا 187 میلیون تومان فروخته می شود.

سمند 186 تا 188 میلیون تومان قیمت دارد. قیمت هایما مونتاژی حدود ۶۹۰ میلیون تومان است. جک s5 با قیمت 635 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. قیمت تیبا دو پلاس هم حدود ۱۴۵ میلیون تومان است. پراید وانت ۱۵۱ هم با قیمت ۱۱۲ میلیون تومان در بازار خودرو به فروش می رسد. ساینا دنده ای هم حدود ۱۳۱ میلیون تومان قیمت دارد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازارخودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایران خودروسایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز