پپسی کوکاکولا را هدف گرفت

لست سکند

پپسی تلاش می‌کند تا محصول اسپرایت کوکاکولا را هدف بگیرد و رتبه اول نوشابه‌های لیمویی را از کوکاکولا بدزدد. نوشابه لیمویی جدید پپسی استاری نام‌گذاری شده است. این چهارمین تلاش پپسی برای تصاحب بازار نوشابه‌های لیمویی است. به گزارش کاماپرس هم‌اکنون کوکاکولا 75 درصد از بازار نوشابه‌های لیمویی را در اختیار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

پپسی اولین بار در دهه 50 میلادی با عرضه نوشابه لیمویی تیم سعی کرد با کوکاکولا رقابت کند. پپسی دوبار دیگر در سال‌های 1984 و 1999 با معرفی نوشابه‌های اسلایس و سیرا  میست سعی کرد سهم بیشتری از بازار نوشابه‌های لیمویی را به خود اختصاص دهد. با وجود اینکه نوشابه لیمویی سهم کمی از بازار داشته و مصرف آن کمتر هم می‌شود، پپسی تلاش زیادی برای به دست گرفتن این بازار می‌کند. هم‌‌اکنون سهم نوشابه‌های لیمویی فقط 10 درصد است.

راز آسمان پایتخت

پاسخ کوکاکولا به معرفی نوشابه استاری از جانب پپسی، رونمایی از محصول جدید خود یعنی اسپرایت لیمو توت‌فرنگی بود. این محصول به صورت محدود تولید شده و تنها منحصر به تابستان است. پپسی راه‌های دیگری نیز برای رقابت با کوکاکولا به کار بسته است. به عنوان مثال چای‌های سرد لیپتون پپسی کولا را معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : پپسیکوکاکولا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز