هنرپیشه جنجالی در تبلیغات نوشابه انرژی زا

نوشابه انرژی زای لایف استار که از سال 1400 وارد بازار ایران شده، از هنرپیشه جوان و جنجالی سینما و تلویزیون برای معرفی محصولات خود استفاده کرده است.

به گزارش کاماپرس، لایف استار با توجه به طیف مصرف‌کنندگان محصولاتش و همچنین محدودیت‌ها و چارچوب‌هایی که برای تبلیغات در ایران وجود دارد، در نیمه اول سال گذشته همکاری با سینا مهراد را برای تبلیغ نوشابه‌های انرژی زای خود آغاز کرد.

شعار اصلی این برند «ستاره‌ها تغییر می‌دهند» است که در انتهای هر ویدئوی تبلیغاتی توسط سینا مهراد رو به دوربین بیان می‌شود.

سینا مهراد، فرزند سعید سهیلی کارگردان سینما است که اولین بار با بازی در سریال پدر، توجه مخاطبان را به خود جلب کرد. او که در این سریال نقش یک دانشجوی مذهبی را ایفا می‌کرد، به خاطر صحنه «پریدن از پنجره کلاس برای فرار از گناه» بیش از آنکه انتظار داشت دیده شد. این صحنه حتی توسط کاربرانی که تلویزیون نگاه نمی‌کردند نیز در شبکه‌های اجتماعی دیده شد و دستخوش طنز و کنایه قرار گرفت. همبازی شدنِ سینا مهراد با ریحانه پارسا در این سریال نیز به دیده شدن او کمک بسیار زیادی کرد.

آریاک سفر

دومین سریال پرسر و صدای او، سریال سیاسیِ آقازاده بود که با هدف تخریب برخی جریان‌های سیاسی ساخته شده بود. او در این فیلم نیز نقش یک پلیس جوان و معتقد را بازی می‌کرد. صحنه «صیغه موقت با یک شکلات» نیز در این سریال مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت و بارها دست به دست شد.

نکته جالب اینکه او در هر دو سریال به کام مرگ رفت و به نوعی جوانمرگ شد. حال این هنرپیشه به عنوان سفیر نوشابه انرژی‌زا برگزیده شده است.

البته مهراد در برخی آثار سینمایی پدرش مانند ژن خوک، کلاشینکف نیز ایفای نقش کرده است. یکی دیگر آخرین آثار سینمایی که او در آن بازی کرده، فیلم شادروان است. همبازی شدن مهراد با نازنین بیانی در فیلم‌های ژن خوک و شادروان برای این دو هنرپیشه حاشیه‌هایی ایجاد کرد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز