تبلیغ درخشان پپسی با تمسخر کوکاکولا + عکس

لست سکند

نوشابه گازدار پپسی کولا برای اولین بار در سال ۱۸۹۳ توسط داروساز آمریکایی به نام «کالب دیویس برادهام» تولید شد‌ و تا به امروز به‌عنوان جدی‌ترین رقیب برند کوکاکولا شناخته می‌شود. این شرکت هر ساله با ایده‌های تبلیغاتی درخشان توجهات زیادی را به خود جلب می‌کند و این بار نیز با دست انداختن کوکاکولا قدرت تبلیغاتی خود را به رخ کشیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، پپسی در سال ۲۰۲۱ مصادف با روز ملی برگر، از ایده تبلیغاتی جدید خود رونمایی کرد. این تبلیغ که یکی از «بهترین تبلیغ‌های چاپی تمام دوران» لقب گرفته  در اصل بخشی از کمپین تبلیغاتی «بهتره با پپسی» (#BetterWithPepsi) است‌.

در این تبلیغ پپسی در لوگوی رستوران‌های فست‌فود مشهور که در آن‌ها کوکاکولا سرو می‌شود، مانند مک‌دونالد، وندیز و برگر کینگ، لوگوی پنهان خود را کشف و به نمایش می‌گذارد.

راز آسمان پایتخت

پس از گذشت مدت‌ها، این ایده هوشمندانه دوباره در شبکه‌های اجتماعی مختلف مورد استقبال کاربران قرار گرفته و تنها در عرض یک ماه دو میلیون بازدید کسب کرده است.

در حقیقت، هدف این کمپین تشویق مشتریان برای جایگزین کردن پپسی به جای کوکاکولا است و به گونه ای طراحی شده که توجه مخاطبان را چند برابر کند‌.

این ایده از زمان رونمایی در سال ۲۰۲۱، تمجیدهای فراوانی را دریافت کرد و در سال ۲۰۲۲ برنده چندین جایزه از جشنواره بین المللی خلاقیت شیرهای کن شد.

نویسنده: زهرا لطفی‌نژاد

انتهای پیام

مرتبط با : پپسیکوکاکولا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز