پول بده تا از مسی آویزان شوی / نصرت، آشپز ترک در فینال جام جهانی

تورهای مسافرتی لحظه آخر

نصرت، آشپز بین‌المللی ترکیه‌ای، با حضورش در مراسم فینال جام جهانی حواشی زیادی را رقم زد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، حضور نصرت و استایل تبلیغاتی او در فینال جام جهانی سبب شده تا انگشت اتهام پرداخت رشوه 100 هزار دلاری  به سمت اینفانتینو گرفته شود همچنین ممنوعیت ورود به فینال اپن آمریکا نیز از تبعات حضور نصرت در این مراسم بوده است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

فیفا ضمن اشاره به عدم همکاری تجاری اینفانتینو با این آشپز بین‌المللی اعلام کرده که تحقیقاتش را راجع‌به برخورد با عاملان ورود او به مراسم آغاز کرده است.

گفتنی است که از نصرت در مراسم فینال جام جهانی عکس‌های متعددی منتشر شده که حتی او کاپ قهرمانی را نیز در دست گرفته و عکس انداخته است.

نصرت همچنین در عکس‌ها و فیلم‌های مننتشر شده سعی به نمایش گذاشتن استایل تبلیغاتی آشپزی خود نیز داشته و مسی که سعی به بی‌اعتنایی به وی دارد را نیز مجبور کرده با خودش عکس بگیرد.

نصرت کیست؟

نصرت گوکچه سرآشپز همچنین قصاب اهل استانبول است که شیوه سرو اسیک توسط او میان کاربران محبوبیت دارد و در شبکه اجتماعی اینستاگرام به همین امر معروف شده است.

نصرت اولین رستوران خود را در استانبول افتتاح و پس از اینکه با استقبال شگفت‌انگیز مردم روبرو شد، سایر شعبه‌های رستوران خود را در شهرهای جهان از جمله نیویورک، میامی، دوحه، استانبول، لندن و … افتتاح کرد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز