پورشه 911 داکار ؛ جواهری در بیابان (ویدیو)

لست سکند

پورشه 911 داکار که مبتنی بر پورشه کاررا 4 جی تی اس ساخته شده است یک خودرو اسپرت است که برای بیابان طراحی شده است نه برای پیست مسابقه. از این خودرو فقط 2500 دستگاه ساخته خواهد شد و علاقه مندانش باید برای آن 173 هزار پوند پول بپردازند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که صحنه هایی دیدنی از بیابان گردی پورشه 911 داکار را نمایش می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، پورشه 911 استاندارد یک کوپه کم ارتفاع است ولی نسخه داکار کاملاً با آن فرق دارد. بدنه محدب، سیستم تعلیق مرتفع و تایرهای بزرگ و پهن از ویژگی های این نسخه است که بسیار خودنمایی می کنند. این خودرو در عقب از رینگ های 20 اینچی و در قسمت جلو از رینگ های 19 اینچی فولادی بهره می برد تا خاصیت آفرودی آن ارتقاء پیدا کند.

پورشه 911 داکار نیز مانند پورشه 911 جی تی اس به یک موتور شش سیلندر 3.0 لیتری و دو توربوشارژری مجهز شده است که 480 اسب بخار نیرو و 570 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این موتور در کنار گیربکس 8 سرعته اتوماتیک PDK قرار می گیرد و نیرو را به هر چهار چرخ منتقل می کند.

راز آسمان پایتخت

ارتفاع پورشه 911 داکار 50 میلی متر از نسخه استاندارد بیشتر است و چنانچه در مسیرهای سخت و ناهموار ارتفاع بیشتری مورد نیاز باشد می توان 30 میلی متر دیگر آن را افزایش داد. به این ترتیب، ارتفاع کل آن از سطح زمین به 205 میلی متر می رسد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : پورشه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز