پشت پرده اخراج فرهاد مجیدی از تیم اماراتی

فرهاد مجیدی از کار برکنار می‌شود؟-کاماپرس

فرهاد مجیدی که از چندی پیش به عنوان سرمربی تیم اتحاد کلباء امارات فعالیت خود را آغاز کرد، به دلیل کسب نتایج ناامید کننده‌ در فصل جاری، احتمالا از کار برکنار می‌شود.

به گزارس کاماپرس، اتحاد کلباء فصل قبل با هدایت فرهاد مجیدی عملکرد خوبی از خود نشان داد و به همین دلیل قرارداد این سرمربی ایرانی تمدید شد، اما این تیم در فصل جاری باوجود جذب بازیکنان خوب خارجی نتایج قابل قبولی به دست نیاورد.

به نوشته روزنامه البیان امارات، هواداران اتحاد کلباء از نتایج تیم در فصل جاری راضی نیستند و منتظرند مدیریت باشگاه دلایل افت تیم در فصل جاری را با سرمربی ایرانی بررسی کنند. این تیم از ۱۴ بازی خود در فصل جاری تنها ۱۳ امتیاز کسب کرده و در رده یازدهم جدول رده‌بندی قرار دارد.

در ادامه گزارش البیان آمده است: تیم مجیدی از ۴۲ امتیاز ممکن تنها ۱۳ امتیاز به دست آورده است. کلباء در فصل جاری تنها برابر سه تیم امارات، حتی و عجمان به پیروزی رسیده که همگی در جدول پایین‌تر از این تیم قرار دارند. آن‌ها در 13 بازی 7 بار شسکت خورده‌اند، 21 گل زده‌اند و 27 گل نیز دریافت کرده‌اند.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

به نقل از ایسنا، رئیس بخش فوتبال باشگاه اتحاد کلباء، عبید الیماحی اعلام کرد که آن‌ها قصد دارند مشکل تیم را پیدا کنند و دلایل نتایج ناامید کننده را با سرمربی ایرانی بررسی کنند. البته الیماحی تاکید کرد قرار نیست آن‌ها درباره مجیدی تصمیمی عجولانه بگیرند، با این حال در برابر نتایج ناامید کننده بی‌خیال نمی‌شوند و برای بازگشت به روزهای خوب و مسیر درست هر تصمیمی که لازم باشد می‌گیرند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز