شوک بزرگ به فوتبال عربستان/ شکایت باشگاه عربستانی از رونالدو

باشگاه الشباب عربستان از کریستیانو رونالدو به خاطرحرکت غیر اخلاقی و جنجالی او در برابر طرفدارانش شکایت می‌کند.

به گزارش کاماپرس، در ادامه هفته بیست و یکم لیگ عربستان، النصر مهمان الشباب بود که راکتیچ و کاراسکو را در ترکیب اصلی خود داشت.

بازی النصر و الشباب در نهایت با پیروزی ۳ بر ۲ النصر به پایان رسید. کریستیانو رونالدو گل نخست النصر را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و تالیسکا هم دبل کرد.

به نوشته سعودی اسپورت، هواداران الشباب در این بازی برای اذیت کردن کریستیانو رونالدو شعار مسی مسی سر دادند که این موضوع عصبانیت و ناراحتی رونالدو را در پی داشت.

بعد از پایاین بازی رونالدو حرکت غیر اخلاقی را در برابر هواداران الشباب انجام داد که باعث تحریک و عصبانیت بیش‌تر آن‌ها شد. به همین دلیل باشگاه الشباب قرار است که رسما از این بازیکن پرتغالی شکایت کند.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

روزنامه الشرق الاوسط هم اعلام کرد که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان تحقیقی را در این زمینه آغاز کرده و احتمال دارد رونالدو با محرومیت رو به رو شود.

البته رونالدو پیش از این نیز شادی گلی بدتر از موضوع اخیر داشته اما محروم نشده است.

النصر با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۵۲ امتیازی شد تا بعد از الهلال در رده دوم جدول رده‌بندی باقی بماند.

به نقل از ایسنا، در جدول رده‌بندی الهلال با ۵۶ امتیاز و یک بازی کم‌تر در صدر قرار دارد. الهلال در ۲۰ بازی ۱۸ بار برنده شده و در دو بازی دیگر را هم با تساوی به پایان رسانده تا نشان دهد که در لیگ عربستان بی رقیب است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز