پر فروش ترین جارو برقی سطلی در بازار چند؟

لست سکند

جاروبرقی‌های سطلی برای استفاده در مکان‌های بزرگ و اداره‌ها گزینه ایده‌آلی بوده و تخلیه مخزن آن‌ها نیز آسان است. این جاروبرقی‌ها مکش قدرتمندی دارند و در مدت کوتاهی می‌توانند محیط را تمیز کنند. در حال حاضر تنوع برندهای موجود در بازار و ویژگی‌های مختلف هر کدام باعث می‌شود که بسیاری از کاربران در انتخاب محصول مورد نظر دچار سردرگمی شوند.

کاماپرس در ادامه این گزارش به معرفی پنج مدل از پرفروش‌ترین جاروبرقی‌های پاکتین می‌پردازد.

جاروبرقی سطلی پاکتین مدل MVC 4450

این مدل یکی از جدیدترین محصولات پاکتین است که به موتور دومل مجهز شده است. موتور این دستگاه محصول کشور اسلوونی بوده و با گارانتی تعویض پنج ساله عرضه می‌شود. با وجود موتور قدرتمند 1400 واتی، رده مصرف انرژی این محصول A است و از تکنولوژی سافت استارت در آن استفاده شده است. این تکنولوژی علاوه بر صدای کم در حین روشن شدن، باعث افزایش طول عمر دستگاه در طولانی مدت می‌شود. این محصول دارای ریموت کنترل بلوتوثی است و از راه دور نیز می‌توان عملکرد روشن و خاموش آن را تنظیم کرد. این محصول به قیمت پنج میلیون و 480 هزار تومان به فروش می‌رسد.

جاروبرقی پاکتین مدل MVC 4300

این جاروبرقی سطلی دارای مخزن 21 لیتری است و امکان استفاده از آن در دو نوع کیسه دائمی و یک‌بار مصرف وجود دارد. یکی از مزیت‌های این مدل داشتن فیلتر دوار است که قابلیت جمع کردن زباله‌های درشت را دارد و پر شدن مخزن جارو را به تعویق می‌اندازد. این جارو با دو موتور دومل و اکونومی عرضه می‌شود. موتور دومل محصول کشور اسلوونی ضمانت تعویض سه ساله دارد و موتور اکونومی محصول کشور چین، با دو سال گارانتی عرضه می‌شود. کابل 6.5 متری این جارو امکان تمیز کردن تا شعاع 9.5 متری را بدون نیاز به تعویض پریز فراهم می‌کند که برای تمیز کردن محیط‌های بزرگ مناسب است. این مدل به قیمت چهار میلیون و 300 هزار تومان قابل تهیه است.

جارو برقی سطلی - کاماپرس

راز آسمان پایتخت

جاروبرقی پاکتین مدل MVC 5000

این جاروبرقی پاکتین با موتور اکونومی چینی با دو سال گارانتی تعویض عرضه می‌شود. این مدل با توان مصرفی 1800 وات کم‌صدا بوده و دارای پروانه‌های فلزی و محافظ گرمایی است. مواد آنتی استاتیک استفاده‌ شده در فرمولاسیون رنگ این محصول، از ایجاد جرقه بر اثر تماس جلوگیری می‌کند. مخزن 21 لیتری این جارو قابلیت استفاده از هر دو نوع کیسه دائم و یک‌بار مصرف را برای کاربران فراهم می‌کند. سری برس، مبل‌ پاک‌کن و گوشه‌گیر از قطعات جانبی کاربردی هستند که به همراه این دستگاه عرضه می‌شوند. این محصول به قیمت سه میلیون و 60 هزار تومان به فروش می‌رسد.

جاروبرقی پاکتین مدل MVC 4350

این جاروبرقی پاکتین با موتور دومل و گارانتی تعویض پنج ساله عرضه می‌شود. موتور این محصول دارای حداقل 1400 وات توان مصرفی و حداکثر 2200 وات قدرت است و با این حال رده مصرف انرژی A دارد. تکنولوژی سافت استارت استفاده ‌شده در این محصول، علاوه بر تولید صدای بسیار کم در حین استفاده، باعث افزایش طول عمر دستگاه در دراز مدت می‌شود. فیلتر آنتی باکتریال هپای قرار گرفته در این محصول، هوای خروجی را تصفیه می‌کند و موجب جلوگیری از خروج ریزگرد به داخل منزل می‌شود. این فیلتر با توانایی کاهش ذرات معلق موجود در هوا برای افرادی که آلرژی دارند، پرکاربرد است. برس نسل جدید با داشتن قابلیت انعطاف‌پذیری، جارو کردن زیر مبل و میز را آسان کرده است. این محصول به قیمت پنج میلیون و 240 هزار تومان به فروش می‌رسد.

جاروبرقی پاکتین مدل MVC 4500

این مدل طوری طراحی شده است که ابعاد کوچک‌تری نسبت به سایر جاروهای سطلی پاکتین دارد. پنج چرخ گردشی 360 درجه در زیر این جارو به همراه دو چرخ در اطراف آن، امکان جابجایی آسان دستگاه روی هر سطحی را فراهم می‌کند. موتور دومل استفاده‌شده در این دستگاه حداکثر 2200 وات توان مصرفی دارد و با این حال در رده مصرف انرژی A قرار می‌گیرد. لوله تلکسوپی این جارو 92 سانتی‌متر ارتفاع دارد و امکان تنظیم طول لوله از طریق شاسی تعبیه‌شده در پایین آن وجود دارد. این محصول به قیمت پنج میلیون و 100 هزار تومان قابل تهیه است.

جارو برقی سطلی - کاماپرس

خرید جاروبرقی سطلی از پاکتین

مجموعه تولیدی پاکتین از سال 1387 در زمینه تولید انواع جاروبرقی خانگی و صنعتی مشغول به فعالیت است. این مجموعه برای اولین بار توانست جاروبرقی مخزنی با سیم‌جمع‌کن اتوماتیک تولید کند. پاکتین اولین شرکت ایرانی است که گواهینامه ضمانت‌ پنج ساله از شرکت دومل را دریافت کرده است. کاربران برای خرید جاروبرقی سطلی از پاکتین می‌توانند به آدرس اینترنتی https://paktin.ir/ مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : پاکتین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز