پرواز خیره کننده پیشرفته ترین جت جنگنده چین (ویدیو)

جت جنگنده J20 چین یک هواپیمای جنگنده رادارگریز است که بسیاری از جزئیات آن هنوز فاش نشده است. نیروی هوایی چین با انتشار ویدیویی از جدیدترین نسل این جنگنده رونمایی کرده است. با نگاهی به درون کابین این جنگنده می توان دریافت که این هواپیما از تکنولوژی پیشرفته بهره می برد. در این ویدیو پرواز این جنگنده رادارگریز را تماشا می کنیم.

به گزارش کاماپرس، جنگنده J20 از بسیاری جهات رقیبی برای اف 22 و اف 35 آمریکا محسوب می شود. وجود تشابه در صفحه نمایش درون کابین با اف 35 دلیلی بر این موضوع است. نیروی هوایی چین با توجه به تحرکاتی که نسبت به تایوان ایجاد شده، به سرعت در حال تقویت خلبان های جنگنده است.

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

12 دیدگاه برای “پرواز خیره کننده پیشرفته ترین جت جنگنده چین (ویدیو)

    • مهدی منوچهری گفته:

      اصلا کپی نیست اگر اطلاعات ندارین مجبور به اظهار نظر نیستین رفیق جی بیست هزار تا تفاوت با اف ۲۲ داره

  1. بابک گفته:

    چین واقعا تکنولوژی در حد اف ۲۲ نداره.حتی در مقابل اف ۳۵ هم حرفی برا گفتن نداره.ولی پروپاگاندای داخلی داره همه چی رو مخلوط می کنه.

  2. سامان گفته:

    اینم حتما مثل جی هفت هاشونه که توی ایران به اسم اف هفت میشناسم.سرعتشون تا دلت بخواد زیاده انگار واسه مسابقه سرعت هواپیما میسازن اما وقتی بحث مانورپذیری و سلاح و ایمنی به وسط بیاد یهو بدجور شرمنده میشن

  3. اینانلو گفته:

    والا اینقد ک صدا داره از 10کیلومتری میدونن داره میاد بااین سرعت لاکپشتی چجوی از راوار قایم میشه

  4. پیروز گفته:

    چین هواپیما سوخو 35 از روسیه خریده و این هواپیما هم بر روی پلتفورم میگ 27 ساخته شده و هنوز مانده تا چین به روسیه برسه چه رسد به امریکا.

  5. کتیبه گفته:

    نیاز به سلاح نداره با هر کشوري بجنگه صد میلیون چینی می فرسته تسلیم بشن. یه صبحانه ناهار شام بهشون بدن کشور مقابل از هم ميپاشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز