پرفروش ترین گوشی های شیائومی زیر 10 میلیون

پرفروش ترین گوشی های شیائومی زیر 10 میلیون-کاماپرس

در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ شیائومی با سهم 11/3 درصد از فروش، سومین برند برتر جهان در حوزه تلفن همراه شناخته شد، در ایران نیز شیائومی حدوداً ۲۸ درصد از سهم بازار را در اختیار دارد. پرفروش‌ ترین گوشی‌ های شیائومی محصولاتی هستند که در مقایسه با کیفیت و کارایی که ارائه می‌کنند قیمت مناسبی دارند. در این میان، فروشگاه‌های اینترنتی با امکان بررسی و مقایسه این محصولات به مشتریان کمک می‌کنند تا بهترین گزینه را با توجه به نیاز خود انتخاب کنند.

کاماپرس در این گزارش با جستجو در سایت تکنولایف پرفروش‌‌ترین گوشی‌‌های شیائومی زیر ۱۰ میلیون را معرفی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

۱-گوشی موبایل شیائومی مدل پوکو X۵ ۵G

این مدل میان‌رده جدید از شیائومی در لحظه تهیه گزارش با قیمت ۱۰ میلیون ۲۹۹ هزار تومان به فروش می‌رسد. صفحه نمایش ۶.۶ اینچی این محصول دارای حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت است، بنابراین در محیط‌های روشن و پرنور به راحتی قابل استفاده است. باتری 5 هزار میلی آمپری این گوشی با شارژر ۳۳ واتی حدوداً یک ساعت زمان نیاز دارد تا کاملاً شارژ شود. این مدل برای کار‌های روزمره و اجرای بازی‌های تا حد متوسط تجربه روان و سریعی را ارائه می‌کند.

پرفروش ترین گوشی های شیائومی-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

۲- شیائومی مدل ردمی نوت ۱۲پرو (Redmi Note ۱۲ pro)

قیمت این گوشی میان‌رده ۹ میلیون و ۹۹۹ هزار تومان است. پردازنده گرافیکی قوی و نمایشگر ۶.۶ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز این گوشی را به گزینه‌ای عالی برای گیمینگ تبدیل می‌کند. روشنایی نمایشگر این دستگاه برای استفاده در محیط‌های پرنور و زیر نور آفتاب مناسب است. این گوشی دارای دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی است که می‌تواند در روز و شب عکس‌های خوبی بگیرد. باتری این محصول شیائومی 5 هزار میلی آمپر ساعت است.

پرفروش ترین گوشی های شیائومی زیر 10 میلیون-کاماپرس

۳-گوشی موبایل شیائومی مدل ردمی نوت ۱۲ اس (Redmi Note ۱۲s)

قیمت این مدل از پر فروش‌ ترین گوشی‌ های شیائومی ۸ میلیون و ۲۸۹ هزار تومان است. این یک محصول ۱۷۶ گرمی سبک وزن همراه با حاشیه‌های باریک و طراحی مدرن است. مشخصات فنی این گوشی شیائومی مانند دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در این بازه قیمت کم نظیر است، پردازنده قوی آن به راحتی بازی‌های متوسط را اجرا می‌کند و نمایشگر ۶. ۴ اینچی AMOLED تصاویر را با کیفیت خوبی به اشتراک می‌گذارد.پرفروش ترین گوشی های شیائومی زیر 10 میلیون-کاماپرس

۴-گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X3 NFC

قیمت این مدل شیائومی ۸ میلیون و ۹۰ هزار تومان است. نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز در این گوشی باعث می‌شود صفحات روان و سریع جا به جا شوند. نمایشگر ۶.۶ اینچی این محصول تصاویر را واضح و همراه با جزئیات نمایش می‌دهد. دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی است و عکس‌برداری آن در نور روز و شب واضح است و کیفیت قابل قبولی دارد. این گوشی از یک باتری ۵۱۶۰ میلی‌آمپری استفاده می‌کند.

پرفروش ترین گوشی شیائومی زیر 10 میلیون-کاماپرس

۵-گوشی موبایل شیائومی مدل ردمی نوت ۱۱ اس‌ای (Redmi Note ۱۱se)

قیمت این گوشی هوشمند ۷ میلیون و۷۵۰ هزار تومان است. مشخصات و ویژگی‌های این محصول به نسبت قیمت آن بسیار خوب است. نمایشگر این دستگاه ۶. ۵ اینچی است و با نرخ تازه‌سازی۹۰ و یک پردازنده نسبتاً قدرتمند هرتز تجربه کابری روان و سریعی را برای کار‌های روزمره به اشتراک می‌گذارد، همینطور امکان اجرای برخی بازی‌های سنگین مانند COD را نیز فراهم می‌کند. دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسل است که کیفیت قابل قبولی دارد. باتری این گوشی ۵۰۰۰ میلی آمپر است.

پرفروش ترین گوشی های شائومی زیر 10 میلیون-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفشیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “پرفروش ترین گوشی های شیائومی زیر 10 میلیون

  1. جمال موسوی گفته:

    با درود گوشی شیائومی پوکو x5قیمت در بازار ۱۲۸۰۰میلیون تا ۱۳و ۸۰۰ میباشد کجا زیر ده میلیونه من خودم ۲۰ شهریور ۱۳۲۰۰خرید کردم

  2. جواد ارویی گفته:

    سلام مهمترین عاملش مصرف باطری و نگهداری شارژ و حتی خود شارژ شدن و دیگری امنیت که اثر انگشت و …و دوربینش

  3. زهرا گفته:

    سلام، دوستان من یک ساله گوشی می 11لایت از خانواده شیائومی گرفتم خیلی ازش راضی بودم تا اینکه آپدیت گوشی اومد و آپدیتش کردم و متاسفانه دوربین سلفی اش و تمام گزینه های تنظیمات مربوط به دوربین جلو از بین رفت، آنتن دهی افتضاح شده و یه تماس پنج دقیقه ای رو بایستی سه بار حین صحبت قطع بکنم چون صدای طرف نمیاد یا صدای من نمیره
    این مدل اگر گوشی دارید آپدیت نکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز