پرفروش ترین گوشی های سامسونگ زیر 5 میلیون تومان

در سال ۲۰۲۲ سامسونگ حدود ۲۲ درصد از فروش کل گوشی‌های موبایل در سراسر دنیا را به دست آورد. در ایران نیز تقریباً نیمی از فروش سالانه گوشی‌های موبایل متعلق به سامسونگ است. این برند در سال ۱۴۰۰، هشت میلیون و ۷۱۰ هزار دستگاه در ایران فروخت که ۴۸ درصد از فروش سالانه را شامل می‌شود. پرفروش‌ ترین گوشی‌ های سامسونگ با توجه به نیاز‌های بازار در کیفیت‌ها و قیمت‌های متفاوت تولید می‌شوند و کاربران می‌توانند با جست و جوی آنلاین محصول مورد نظر خود را مطابق با بودجه خود پیدا کنند.
در ادامه کاماپرس با جستجو در سایت تکنولایف، پر فروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ زیر ۵ میلیون تومان را معرفی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

۱- گوشی موبایل سامسونگ گلکسی Samsung Galaxy A۰۳

قیمت این گوشی مقرون به صرفه در لحظه تهیه این گزارش ۳ میلیون و ۴۹۹ هزار تومان است. صفحه نمایش۶. ۵ اینجی آن تصاویر زنده و واضحی را به اشتراک می‌گذارد، پس اگر به وب‌گردی یا تماشای ویدئو علاقمند هستید این گوشی سامسونگ در این محدوده قمیتی می‌تواند مناسب باشد. بدنه این محصول نیز نسبتاً مقاوم به ضربه طراحی شده است و ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر آن می‌تواند برای مدت طولانی کاربران را از شارژ مجدد بی‌نیاز کند.

پرفروش ترین گوشی ها سامسونگ زیر 5 میلیون-کاماپرس

۲-گوشی موبایل سامسونگ گلکسی Samsung Galaxy A۰۴s

قیمت این محصول اقتصادی سامسونگ ۴ میلیون و ۹۰۹ هزار تومان است. با وجود قیمت مناسب، این گوشی عملکرد قابل قبولی را ارائه می‌کند. نرخ نوسازی نمایشگر ۹۰ هرتز است که باعث می‌شود هنگام استفاده از گوشی تجربه سریع و روانی داشته باشید. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسی برای عکس‌برداری در نور روز کیفیت خوبی دارد. این گوشی از باتری ۵۰۰۰ میلی آپری استفاده می‌کند که می‌تواند برای کار‌های روزمره تا ۱. ۵ روز دوام بیاورد.

راز آسمان پایتخت

پرفروش ترین گوشی های سامسونگ زیر 5 میلیون-کاماپرس

۳-گوشی موبایل سامسونگ گلکسی Samsung Galaxy A۰۴

قیمت این محصول از پر فروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ ۴ میلیون و ۲۵ هزار تومان است. گلکسی A۰۴ سامسونگ با توجه به باتری حجیم 5 هزار میلی آمپری آن تقریباً سبک است و با وزن ۱۹۲ گرمی تولید شده است، بنابراین استفاده از آن حس خوبی را منتقل می‌کند. نمایشگر این دستگاه ۶.۵ اینچی است و با تراکم پیکسلی خوب نمایش رنگ و تصویر قابل قبولی دارد. سیستم عامل اندروید ۱۲ و ۱۳ این گوشی به کاربران اجازه می‌دهد مطابق با سلیقه خود تقریباً تمام قسمت‌های گوشی را شخصی‌سازی کنند.

پرفروش ترین گوشی های سامسونگ زیر 5 میلیون-کاماپرس

۴- گوشی محبوب از بین پر فروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ گلکسی Samsung Galaxy A۱۴

قیمت این گوشی هوشمند ۵ میلیون ۶۹ هزار تومان است. طراحی این گوشی به محصولات میان‌رده و پرچمدار سامسونگ نزدیک است، این موضوع و همیچنین کیفیت ساخت بالا باعث می‌شود اصلاً حس نکنید از یک دستگاه معمولی استفاده می‌کنید. صفحه نمایش ۶.۶ اینچی A۱۴ عملکرد و میزان روشنایی قابل قبولی دارد و برای اجرای بازی‌های سبک نیز مناسب است. باتری این گوشی 5 هزار میلی آمپر است.

پرفروش ترین پوشی های سامسونگ زیر 5 میلیون-کاماپرس

۵- گوشی موبایل سامسونگ گلکسی Samsung Galaxy M۱۳

این دستگاه جدید سامسونگ از سری M،با قیمت ۵ میلیون و ۶۸۹ هزار تومان در دسترس  است. صفحه نمایش ۶.۶ اینچی است و با رزولوشن و تراکم پیکسلی بالا کیفیت خوبی را ارائه می‌کند. از مزیت‌های این محصول سامسونگ باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری است که با استفاده معمول روزانه می‌تواند حتی تا دو روز دوام داشته باشد. همچنین دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و کیفیت فول اچ دی در فیلمبرداری برای یک گوشی موبایل در این رده قیمت مزیت محسوب می‌شود.

پرفروش ترین گوشی های سامسونگ زیر 5 میلیون-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفسامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز