پرفروش ترین گوشی موبایل با ظرفیت حافظه داخلی 64 گیگابایتی

گوشی موبایل-کاماپرس
لست سکند

گوشی موبایل مناسب با حافظه 64 گیگابایتی با محدوده قیمتی 3 تا 7 میلیون تومان قابل خریداری است. اغلب گوشی‌هایی که با این حافظه داخلی ارائه می‌شوند دارای حافظه رم 4 گیگابایتی بوده و باتری مناسبی نیز دارند که اغلب با ظرفیت 5000 میلی آمپری به کار می‌روند. کیفیت دوربین به کار رفته در این گوشی‌ها متوسط بوده و اکثرا یک یا دو دوربین در پشت و یک دوربین سلفی در جلو دارند. مسئله دیگری که در بیشتر پرفروش‌ها دیده می‌شود این است که از شبکه اینترنت 4G پشتیبانی می‌کنند. باید توجه داشت که این محصولات برای گیم‌های سنگین استفاده نمی‌شوند.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین گوشی‌های موبایل با ظرفیت حافظه داخلی 64 گیگابایتی را با جست و جو در سایت مقداد آی تی معرفی می‌کند.

گوشی موبایل سامسونگ با مدل Galaxy A14

این گوشی سامسونگ با ظرفیت حافظه داخلی 64 گیگابایتی و حافظه رم 4 گیگابایتی عرضه شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت حدودی 5 تا 7 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این گوشی دو سیمکارته با اندازه صفحه نمایش 6.6 اینچی عرضه شده و از شبکه اینترنت 4G پشتیبانی می‌کند. کیفیت دوربین‌های پشت در این مدل 50، 5 و 2 مگاپیکسل بوده و کیفیت دوربین جلوی آن 13 مگاپیکسل است. این گوشی با ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و 201 گرم وزن دارد.

گوشی موبایل سامسونگ با مدل Galaxy A14-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

گوشی موبایل جی پلاس با مدل S10 2022

این گوشی موبایل دو سیمکارته با دو دوربین 13 و 2 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو عرضه شده و با قیمت حدودی 3 تا 6 میلیون تومان فروخته می‌شود. این محصول دارای ظرفیت حافظه داخلی 64 گیگابایتی و حافظه رم 4 گیگابایتی بوده و از شبکه اینترنت 4G پشتیبانی می‌کند. گوشی مذکور با ظرفیت باتری 4000 میلی آمپر ساعتی در اختیار کاربران قرار گرفته و پردازنده قدرتمندی دارد.

راز آسمان پایتخت

گوشی موبایل جی پلاس با مدل S10 2022-کاماپرس

گوشی موبایل موتورولا با مدل Moto E32s

این محصول نیز با ظرفیت حافظه داخلی 64 گیگابایتی و حافظه رم 4 گیگابایتی عرضه شده و با قیمت حدودی 4 تا 6 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این گوشی موبایل با سایز صفحه نمایش 6.5 اینچی طراحی شده و محصولی با وزن 179.5 گرم است. دوربین‌های پشت این گوشی با کیفیت 16 و 2 مگاپیکسلی عرضه شده‌اند و کیفیت دوربین جلوی آن 8 مگاپیکسل در نظر گرفته می‌شود. این گوشی که از اینترنت 4G پشتیبانی می‌کند با ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

گوشی موبایل موتورولا با مدل Moto E32s-کاماپرس

گوشی موبایل شیائومی با مدل Redmi A2 plus

این گوشی شیائومی با پشتیبانی از شبکه اینترنت 4G و امکان استفاده از دو سیمکارت به طور همزمان در اختیار کاربر قرار گرفته و با قیمت حدودی 3 تا 6 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد. این گوشی موبایل با سایز صفحه نمایش 6.5 اینچی عرضه شده و دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو است. این محصول با ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی ارائه شده و امکان استفاده از ظرفیت حافظه داخلی 64 گیگابایتی و رم 3 گیگابایتی را فراهم می‌سازد.

گوشی موبایل شیائومی با مدل Redmi A2 plus-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : جی پلاسسامسونگشیائومیمقداد آی تیموتورولا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز