پرفروش ترین گوشی سامسونگ با رم 8 گیگابایتی

گوشی سامسونگ-کاماپرس
لست سکند

گوشی سامسونگ با ظرفیت حافظه رم 8 گیگابایتی در اغلب موارد دارای حافظه داخلی 256 گیگابایتی بوده و از شبکه اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند. این محصول در مدل‌های پرطرفدار خود در بازه قیمتی 9 تا 17 میلیون تومانی به فروش می‌رسد و محصولات سری A سامسونگ را در بر می‌گیرد. اکثر این گوشی‌ها کیفیت دوربین مناسبی داشته و امکان استفاده از قابلیت شارژ سریع 25 واتی را فراهم می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ با رم 8 گیگابایتی را با جست‌وجو در سایت 19 کالا معرفی می‌کند.

گوشی سامسونگ با مدل Galaxy A54 ویتنام

این گوشی سامسونگ با حافظه داخلی 256 گیگابایتی و حافظه رم 8 گیگابایتی عرضه شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت حدودی 15 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول با سایز صفحه نمایش 6.4 اینچی در اختیار کاربران قرار گرفته و ظرفیت باتری آن 5000 میلی آمپر ساعت عنوان شده است. گوشی سامسونگ Galaxy A54 با سه دوربین 50، 12 و 5 مگاپیکسلی در اختیار کاربران قرار گرفته و کیفیت دوربین سلفی آن نیز 32 مگاپیکسل است. امکان استفاده از شبکه اینترنت 5G و شارژ سریع 25 واتی نیز در این گوشی ضدآب وجود دارد.

گوشی سامسونگ با مدل Galaxy A54 ویتنام-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

گوشی سامسونگ با مدل Galaxy A53

این محصول با پشتیبانی از شبکه اینترنت 5G در اختیار کاربران قرار گرفته و قیمت آن در حدود 17 میلیون تومان است. این گوشی سامسونگ با چهار دوربین 64، 12، 5 و 5 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 32 مگاپیکسلی در جلو کارآمدی مناسبی دارد و برای افرادی که به دوربین اهمیت می‌دهند، امکان حس رضایت را فراهم می‌کند. این محصول با سایز صفحه نمایش 6.5 اینچی عرضه شده و ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع 25 واتی را ارائه می‌دهد. ظرفیت حافظه داخلی و رم این محصول به ترتیب 256 و 8 گیگابایت در نظر گرفته شده است.

گوشی سامسونگ با مدل Galaxy A53-کاماپرس

گوشی سامسونگ با مدل Galaxy A34 ویتنام

این محصول با ظرفیت حافظه داخلی 128 گیگابایتی و حافظه رم 8 گیگابایتی عرضه شده و با قیمت حدودی 10 میلیون تومان به فروش می‌رسد. سایز صفحه نمایش این گوشی سامسونگ 6.6 اینچ در نظر گرفته شده است. دوربین‌های 48، 8 و 5 مگاپیکسلی در پشت این موبایل و دوربین 13 مگاپیکسلی در جلوی آن قرار دارد. این گوشی با شبکه اینترنت 5G و مقاومت مناسب در برابر رطوبت و گرد و خاک، امکان استفاده از شارژ سریع 25 واتی را فراهم کرده و ظرفیت باتری آن 5000 میلی آمپر ساعت است.

گوشی سامسونگ با مدل Galaxy A34 ویتنام-کاماپرس

گوشی سامسونگ با مدل Galaxy A24

این محصول با حافظه داخلی 128 گیگابایتی و حافظه رم 8 گیگابایتی عرضه شده و با قیمت حدودی 9 تا 12 میلیون تومان در بازار موجود است. این گوشی با سه دوربین 50، 5 و 2 مگاپیکسلی در اختیار کاربران قرار گرفته و کیفیت دوربین سلفی آن 13 مگاپیکسل در نظر گرفته می‌شود. این گوشی سامسونگ از شبکه اینترنت 4G پشتیبانی کرده و قابلیت شارژ سریع 25 واتی را فراهم می‌کند. سایز صفحه نمایش این موبایل 6.5 اینچ بوده و امکان استفاده از دو سیمکارت به طور همزمان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

گوشی سامسونگ با مدل Galaxy A24-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : 19 کالاتکنولایفسامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “پرفروش ترین گوشی سامسونگ با رم 8 گیگابایتی

  1. جهانگیر گفته:

    من آ۵۳ رو دارم واقعا عالیه.و این سایت هم به موارد درستی از پرفروش‌ترین گوشی ها نام برده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز