پرفروش ترین کرم های مرطوب کننده و آبرسان در بازار

لست سکند

خرید لوازم آرایشی بهداشتی دارای حساسیت‌های ظریفی است و برای هر انتخاب لازم است که گزینه‌های مختلف بررسی شوند و بهترین گزینه انتخاب شود. تنوع کرم‌های آبرسان موجود در بازار و انتخاب کرم متناسب با نوع پوست، خرید این محصول را دشوار کرده است. فروشگاه‌های اینترنتی با معرفی کرم‌های آبرسان مختلف و فراهم کردن امکان مقایسه آن‌ها، افراد را در انتخاب بهترین کرم آبرشان راهنمایی می‌کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس با بررسی فروشگاه‌های اینترنتی در ادامه به معرفی پرفروش‌ترین کرم‌های آبرسان می‌پردازد:

کرم مرطوب‌کننده و آبرسان ایباگ

واتر کرم جوان‌کننده ایباگ دارای شیر گاو و مواد طبیعی و غیرشیمیایی است که پوست را تغذیه و مرطوب می‌کند. بافت نرم و سبک این کرم روی پوست حالت چسبندگی ایجاد نمی‌کند و به سرعت جذب می‌شود. علاوه بر رطوبت‌رسانی، تنظیم چربی پوست یکی دیگر از مزیت‌های این محصول است.

این کرم برای پوست‎‌های خشک مناسب است و با بلاک کردن رطوبت در لایه‌های زیرین پوست، باعث می‌شود که پوست هیدراته شود و از خشکی در امان بماند. این کرم را می‌توان برای همه پوست‌ها به صورت روزانه استفاده کرد. مصرف این کرم در طول زمان باعث روشن شدن و درخشان شدن پوست می‌شود.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

کرم نرم کننده اوسرین و اوره 10درصد ثمین

این کرم آبرسان حاوی چربی است و برای افراد با پوست خشک مناسب است. این کرم قابلیت آبرسانی و درمان انواع خشکی متوسط تا خشکی شدید ناشی از اگزما و سن بالا است. اوسرین نزدیک‌ترین چربی حیوانی به پوست انسان است و باعث ایجاد چربی طبیعی در سطح پوست می‌شود. اوره موجود در این محصول به لایه‌های عمقی پوست نفوذ می‌کند و می‌تواند رطوبت را برای مدت طولانی در خود نگهداری کند.

این کرم فاقد رنگ و بو است و به همین دلیل امکان بروز آلرژی در اثر استفاده بسیار کم است. این ویژگی این محصول را به گزینه مناسب برای افراد با پوست حساس تبدیل کرده است و حتی می‌توان برای رفع التهاب پوشک در نوزادان استفاده کرد.

کرم آبرسان راکوتن

این کرم برای پوست‌های چرب و مختلط مناسب است و چربی اضافه ایجاد نمی‌کند. بافت سبک این کرم به سرعت روی پوست جذب می‌شود و به طور عمیق پوست را آبرسانی می‌کند. همچنین این کرم سیستم ایمنی را تقویت می‌کند  و منجر به ترمیم بافت پوست می‌شود. فاقد چربی بودن این محصول یک مزیت عمده محسوب می‌شود و باعث ایجاد جوش نمی‌شود.

این محصول قابلیت استفاده روزانه دارد و در طی زمان باعث  حفظ سفتی و قوام پوست می‌شود. این کرم آبرسان باعث ایجاد حساسیت نمی‌شود و می‌توان از آن برای استفاده دور چشم و به عنوان پرایمر استفاده کرد. فرمولاسیون این کرم به حفظ فلور طبیعی پوست کمک می‌کند.

کرم آبرسان و مرطوب کننده سوپکس

کرم آبرسان سوپکس برای استفاده انواع پوست مناسب است و از آن می‌توان برای رفع خشکی صورت و بدن استفاده کرد. این کرم با داشتن ترکیبات موثر گلیسیرین، عصاره آلوئه ورا و روغن زیتون به حفظ رطوبت پوست کمک می‌کند و از خشکی مجدد آن در طول زمان جلوگیری می‌کند. این محصول با آبرسانی عمیق به لایه‌های زیرین پوست از ایجاد چروک و پیری پوست جلوگیری می‌کند.

خاصیت آنتی باکتریال و ضد قارچ موجود در گلیسرین این کرم، باعث از بین رفتن جوش‌های سر سیاه شده و با تنظیم سطح PH پوست مانع از ایجاد هر نوع لک و جوش می‌شود. فرمولاسیون ویژه به کار رفته در این محصول به طوری است که باعث ایجاد حساسیت نمی‌شود و حتی افراد با پوست حساس به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند.

کرم مرطوب کننده دست و صورت مای مدل جوجوبا

این کرم از مواد اولیه جوجوبا، ویتامین E، گلیسیرین و موم عسل تولید شده است. فرمولاسیون این کرم به صورتی است که برای انواع پوست مناسب است. این محصول علاوه برای رطوبت‌رسانی، پوست را تغذیه و نرم و لطیف می‌کند. ویتامین‌های E  و B موجود در این محصول باعث رفع التهابات پوستی می‌شود.

بافت نرم و سبک این کرم به سرعت جذب می‌شود و ایجاد چربی اضافی و سنگینی روی پوست نمی‌شود. استفاده از این کرم به روند درمان اگزما کمک می‌کند. این محصول کاملا گیاهی است و استفاده روزانه از آن باعث جوان‌کنندگی و شاداب‌کنندگی پوست می‌شود.

نویسنده: شیرین غفاری

انتهای پیام

مرتبط با : آریان کیمیا تکراکوتنسوپکسگل افشان آرایش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز