راهنمای استفاده اصولی از کرم های مرطوب کننده ، ضد چروک و دور چشم

فروشگاه لوازم آرایشی سفیر-کاماپرس
لست سکند

راز جوانی و زیبایی چهره و صورت در تداوم مراقبت از پوست و داشتن روتین پوستی روزانه اصولی است. استفاده از محصولات مناسب و با کیفیت برای مراقبت از پوست بسیار ضروری است؛ از جمله این محصولات کرم دور چشم ، کرم ضد چروک و کرم مرطوب کننده است.

به گزارش کاماپرس، مراقبت از پوست صورت برای کاهش روند پیر شدن پوست و همچنین جلوگیری از جوش، آکنه، خشکی و دیگر نواقص پوستی از اهمیت بالایی برخوردار است. پوست سرزنده و سالم یکی از مهم‌ترین عناصر در زیبایی چهره محسوب می‌شود؛ به‌طوری که حتی آرایش بدون داشتن پوستی سالم، چندان جلوه‌ای نخواهد داشت. در حال حاضر محصولات مراقبت پوستی بسیاری در بازار وجود دارد که کیفیت و استفاده صحیح از آن‌ها نیز نقش مهمی در سلامت پوست دارد. کاماپرس در ادامه به معرفی این محصولات و کارکرد آن‌ها می‎پردازد.

کرم مرطوب کننده و نقش آن در سلامت پوست

نخستین و حیاتی‌ترین قدم برای سلامت پوست، آبرسانی مناسب به پوست صورت و به ویژه لایه خارجی یعنی اپیدرم پوست است. کرم مرطوب کننده وظیفه تامین رطوبت مورد نیاز لایه اپیدرم پوست را برعهده دارد. از این رو داشتن یک کرم مرطوب کننده برای تمام افراد با هر نوع پوستی ضروری است.

برندهای گوناگون کرم مرطوب کننده را با توجه به نوع استفاده آن در دو نوع کرم روز و کرم شب تولید و عرضه می‌کنند؛ این دو مدل کرم در ادامه معرفی شده است؛

کرم مرطوب کننده روز

کرم مرطوب کننده روز با برخورداری از ترکیباتی برای محافظت پوست در برابر انواع آلودگی و اشعه مضر ماورای بنفش خورشید برای استفاده روز تولید شده است. برخی از کرم مرطوب کننده علاوه بر رطوبت رسانی به پوست، از چین و چروک نیز جلوگیری کرده و سبب درخشانی و شادابی پوست می‌شوند.

راز آسمان پایتخت

کرم مرطوب کننده شب

کرم مرطوب کننده شب با توجه به نیازهای پوست برای استراحت، بازسازی و ترمیم در طول شب تولید شده است. این کرم ها حاوی موادی برای بازسازی پوست و حفظ رطوب در لایه اپیدرم بوده و با برخورداری از مواد مغذی، نیازهای پوست را تامین می‌کنند. ضمن این‌که برخی از انواع کرم مرطوب کننده شب نیز با کمک به کلاژن سازی پوست از بروز چین و چروک بر روی پوست جلوگیری می‌کنند.

فروشگاه لوازم آرایشی سفیر-کاماپرس

مناسب ترین کرم مرطوب کننده با توجه به بافت آن

کرم مرطوب کننده در بافت خود دارای ترکیب آب و چربی است، میزان درصد آب به چربی در انواع کرم مرطوب کننده متفاوت است. انواع کرم مرطوب کننده در این تقسیم بندی در ادامه آمده است؛

مرطوب کننده کرمی

بافت کرمی در مرطوب‌ کننده‌ها با توجه با بافت غلیظ و سنگین آن معمولا برای پوست‌های خشک مناسب است؛ چرا که رطوبت‌ رسانی این کرم‌ها بسیار بالا است.

مرطوب کننده کرم-ژل

کرم ژل ها غالبا با برخورداری از بافتی سبک‌تر نسبت به انواع کرمی، برای انواع پوست چرب یا مختلط مناسب است.

لوسیون‌ها

لوسیون دارای بافتی رقیق و با سرعت جذب بسیار بالا است؛ این نوع کرم مرطوب کننده به افراد با پوست‌های چرب، مختلط و همچنین پوست‌های مستعد جوش توصیه می‌شود.

سرم‌ها

سرم‎ها نسبت به کرم های مرطوب کننده، از بافتی بسیار رقیق‌تر برخوردار بوده و غالبا به عنوان اولین لایه مرطوب کننده بر روی پوست استفاده می‌شود.

فروشگاه لوازم آرایشی سفیر-کاماپرس

کرم دور چشم و ضرورت استفاده از آن

استفاده از انواع کرم دور چشم برای حفظ سلامتی و شادابی در ناحیه نازک و حساس دور چشم ضروری است. انواع محصولات دور چشم معمولا برای تامین رطوبت پوست اطراف چشم، کاهش تیرگی دور چشم، بازسازی بافت این ناحیه و کاهش چین و چروک کاربرد دارند.

کرم‌های دور چشم در حال حاضر در انواع مختلفی در بازار عرضه می‌شوند؛ این کرم‌ها شامل دور چشم آبرسان، دور چشم ضد چروک، دور چشم ضد لک و دور چشم احیا کننده است.

استفاده اصولی از کرم دور چشم

استفاده صحیح از کرم دور چشم برای نتیجه بخش بودن آن بسیار مهم است. اولین نکته استفاده از کرم دور چشم در روتین و مراقبت روزانه پوستی در صبح و شب است. برای استفاده از کرم چشم ابتدا باید پوست خود را کاملا تمیز کرده و کرم دور چشم را به اندازه یک دانه عدس، با ضربه‌های بسیار آرام روی استخوان دور چشم بزنید.

کرم دور چشم را باید قبل از سایر کرم‌ها و محصولات صورت به اطراف چشم خود بزنید. ضمن این‌که حتما توجه داشته باشید که ابتدا محصولات دور چشمی که بافت سبک‌تری دارند و سپس دیگر محصولات را استفاده کنید.

کرم ضد چروک و استفاده اصولی

کرم ضد چروک از ترکیب امولسیون‌های انواع روغن در آب تولید شده و با برخورداری از اسیدهای آلفاهیدروکسی مانند گلیکولیک اسید، به از بین رفتن سلول‌های مرده پوست کمک می‌کنند. مهم‌ترین کاربردهای کرم ضد چروک شامل پراکندگی خطوط، بازسازی، سفت کنندگی، ترمیم کنندگی، ضد افتادگی و احیا کنندگی است.

در حال حاضر کرم ضد چروک در قالب‌های مختلفی جمله تیوپی، کاسه ای، پمپی و قلمی و همچنین انواع بافت کرمی، سرمی، بالمی، لوسیونی، ژلی و کرم ژلی در بازار عرضه می‌شوند.

نحوه استفاده از کرم ضد چروک

مهم‌ترین نکته در هنگام استفاده از کرم ضد چروک شستشوی کامل صورت و تمیز کردن پوست قبل از استفاده است. استفاده از کرم ضد چروک در هر زمان از روز و شب مانعی ندارد؛ با وجود این، اگر به دنبال نتیجه بهتری هستید، بهتر است شب‌ها و قبل از خواب از این کرم استفاده کنید.

ضمن این‌که نحوه استفاده صحیح از کرم ضد چروک به این صورت است که باید مقداری از کرم را بر روی دو انگشت وسط دست زده و به شکل دورانی و بسیار آرام، برای دقایقی بر روی پوست خود ماساژ دهید.

فروشگاه لوازم آرایشی سفیر-کاماپرس

خرید محصولات مراقبت پوستی از مجموعه سفیر

مجموعه آرایشی و بهداشتی سفیر، مجموعه‌ای معتبر در زمینه عرضه انواع لوازم عطری، بهداشتی و لوازم آرایشی و مراقبتی پوست از جمله کرم مرطوب کننده ، کرم دور چشم و کرم ضد چروک است. از مزایای خرید از مجموعه سفیر، تضمین کیفیت و اصالت محصول و همچنین برخورداری از مشاوره تخصصی کارشناسان این مجموعه برای انتخاب محصولی مناسب با پوست شما است.

چگونه از سفیر خرید کنیم؟

فروشگاه لوازم آرایشی سفیر-کاماپرس

خرید از مجموعه سفیر از دو طریق حضوری و آنلاین امکان‌پذیر است. برای خرید آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی تنها کافی است به فروشگاه آنلاین این مجموعه مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. در خرید آنلاین می‌توانید از آپشن ارسال رایگان برای خرید بالای 250 هزار تومان نیز بهره‌مند شوید.

خرید حضوری از این مجموعه نیز با مراجعه به نمایندگی‌های سفیر در شهرهای مختلف امکان‌پذیر است. آدرس این نمایندگی‌ها را می‌توانید در وبسایت مجموعه سفیر جستجو و مشاهده کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : فروشگاه سفیر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز