پرفروش ‌ترین پاوربانک‌ های شیائومی در بازار

پاوربانک شیائومی-کاماپرس
لست سکند

امروزه با قابل‌حمل بودن تقریباً تمام گجت‌های هوشمندی که روزانه از آن‌ها استفاده می‌شود، به‌ویژه تلفن‌های همراه که عضوی جدانشدنی از انسان شده‌اند، نیاز به برق و انرژی بالا رفته است. باتری‌های گوشی‌های تلفن همراه که حالا از همیشه بزرگ‌تر هستند، نامحدود نیستند و خیلی وقت‌ها در مواقع ضروری تمام می‌شوند؛ اما پاوربانک‌ها اینجا هستند تا این مشکل را برطرف کنند و انرژی قابل‌توجهی را در حجم قابل‌حمل ارائه دهند.

به گزارش کاماپرس، شیائومی یکی از برندهای پرفروش پاوربانک در جهان و همچنین در ایران است. در ادامه به معرفی پنج پاوربانک پرفروش برند چینی شیائومی می‌پردازیم:

پاوربانک شیائومی مدل Redmi ظرفیت 20000 میلی‌آمپر ساعت

این پاوربانک با دو درگاه خروجی USB، امکان شارژ انواع موبایل، تبلت، دوربین، GPS و غیره را با شدت جریان بیش از ۲ آمپر و ولتاژ ۵٫۱ ولت دارد. پاوربانک ردمی با ظرفیت ۲۰ هزار میلی‌آمپر ساعت، دارای تخصیص هوشمند جریان خروجی و شارژ ایمن است که قابلیت محافظت در برابر افزایش شارژ، شدت جریان، ولتاژ، حرارت، تخلیه شارژ و اتصال کوتاه را به ارمغان می‌آورد. این پاوربانک ۴۷۰ گرم وزن دارد، جنس بدنه آن از نوع پلاستیک ABS است، نشانگر LED دارد و با یک کابل تبدیل USB به microUSB به طول ۲۵ سانتی‌متر عرضه می‌شود. این پاوربانک در رنگ مشکی و سفید و با قیمت حدود ۷۰۰ هزار تومان موجود است.

پاوربانک شیائومی مدل Redmi ظرفیت ۱0000 میلی‌آمپر ساعت

این پاوربانک از نوع لیتیوم یونی است و با دو درگاه خروجی USB، امکان شارژکردن انواع دستگاه الکترونیکی را با شدت جریان بیش از ۲ آمپر و ولتاژ ۵ ولت دارد. پاوربانک ردمی با ظرفیت ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعت، دارای نشانگر LED برای نمایش میزان شارژ بوده و جنس بدنه آن از نوع پلاستیک ABS است. با قابلیت شارژ ایمن و مدیریت هوشمند شارژ، این پاوربانک دستگاه‌های مختلف را بدون نگرانی نوسان ولتاژ و جریان و همچنین حرارت و اتصال کوتاه شارژ می‌کند و مقاوم در برابر ضربه است. این پاوربانک در رنگ مشکی و سفید و با یک کابل تبدیل USB به microUSB به طول ۲۵ سانتی‌متر، قیمتی حدود ۴۲۰ هزار تومان دارد.

پاوربانک-کاماپرس

پاوربانک شیائومی مدل Redmi PB200LZM ظرفیت 20000 میلی‌آمپر ساعت

این پاوربانک با نشانگر LED و دو خروجی، می‌تواند دو دستگاه را هم‌زمان شارژ کند و میزان شارژ دستگاه را در هر لحظه نمایش دهد. امکان شارژ سریع ۲٫۲ آمپری، تخصیص هوشمند شدت جریان خروجی، تکنولوژی Quick Charge 3.0 کوالکام، مدیریت هوشمند شارژ و مقاومت در برابر آب از دیگر ویژگی‌های پاوربانک ردمی PB200LZM هستند. همچنین این پاوربانک دارای سیستم محافظت در برابر مشکلاتی مانند نوسانات برق، اتصال کوتاه، تغییرات دما، اضافه جریان در ورودی و خروجی و غیره است. باتری استفاده شده در این پاوربانک از نوع لیتیوم پلیمری بوده و ۴۵۰ گرم وزن دارد. این پاوربانک در دو رنگ سفید و مشکی و با قیمت ۵۵۰ هزار تومانی عرضه می‌شود.

راز آسمان پایتخت

پاوربانک شیائومی مدل Redmi PB200LZM ظرفیت 20000 میلی‌آمپر ساعت

این پاوربانک با دو درگاه خروجی USB، امکان شارژ انواع موبایل، تبلت، دوربین، GPS و غیره را با شدت جریان بیش از ۲ آمپر و ولتاژ خروجی و ورودی ۵٫۱ ولتی دارد. پاوربانک ردمی با ظرفیت ۲۰ هزار میلی‌آمپر ساعت، دارای تخصیص هوشمند جریان خروجی و شارژ ایمن است که قابلیت محافظت در برابر افزایش شارژ، شدت جریان، ولتاژ، حرارت، تخلیه شارژ و اتصال کوتاه را به ارمغان می‌آورد. این پاوربانک ۴۷۰ گرم وزن دارد، جنس بدنه آن از نوع پلاستیک ABS است و نشانگر LED دارد. این پاوربانک در رنگ دو مشکی و سفید و با قیمت حدود ۷۴۰ هزار تومان موجود است.

پاوربانک شیائومی مدل PLM13ZM ظرفیت ۱0000 میلی‌آمپر ساعت

این پاوربانک از نوع لیتیوم پلیمری بوده و وزن آن ۴۵۰ گرم است. با دو درگاه خروجی USB، امکان شارژکردن انواع دستگاه الکترونیکی مانند تلفن همراه، تبلت، هدفون و هندزفری، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر و غیره را با شدت جریان بیش از ۲ آمپر و ولتاژ ۵ ولت دارد. پاوربانک ردمی با ظرفیت ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعت، دارای نشانگر LED برای نمایش میزان شارژ بوده و جنس بدنه آن از نوع پلاستیک ABS است و از تکنولوژی شارژ سریع کوالکام QC3.0 نیز پشتیبانی می‌کند. این پاوربانک در دو رنگ نقره‌ای و سرمه‌ای با قیمتی حدود ۵۹۰ هزار تومانی در دسترس خریداران قرار دارد.

نویسنده: مهدی‌یار بلدزاده

انتهای پیام

 

مرتبط با : شیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز