پرفروش ترین پاوربانک انکر در بازار + قیمت

پاوربانک-کاماپرس

انکر برندی با محصولات شیک و مینیمال است که علاوه بر پاوربانک، شارژرهای دیواری و کابل‌های با کیفیت نیز می‌سازد. این برند برای انواع مختلف گوشی‌ها و سلیقه‌ها پاوربانک مخصوص در نظر گرفته و تنوع آن دست کاربر را برای انتخاب باز گذاشته است. ظرفیت پاوربانک، سیستم‌های سازگار با آن، تعداد پورت‌های ورودی و اطلاعات مربوط به مدت زمان شارژ یا وزن محصول از مهمترین نکاتی است که قبل از خرید باید مدنظر باشد.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین پاوربانک انکر در بازار را با جست‌وجو در سایت تکنولایف معرفی کرده است.

پاوربانک مدل PowerCore Essential A1268 انکر

در زمان تهیه این گزارش این محصول انکر با قیمت 1 میلیون و 560 هزار تومان به فروش می‌رسد. ظرفیت این پاوربانک 20000 میلی آمپر ساعت است و با انواع سیستم‌های اندروید و IOS سازگاری دارد. این مدل دارای یک پورت ورودی Type c و یک پورت ورودی Micro بوده و امکان شارژ سریع را فراهم می‌کند. این محصول با وزن 200 گرم، قابلیت شارژ همزمان را دارد و نشانگر ال ای دی روی آن قرار گرفته است.

پاوربانک انکر-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

پاوربانک انکر با مدل PowerCore Select A1223

این پاوربانک با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت به قیمت 750 هزار تومان فروخته می‌شود. این مدل که با انواع گوشی‌ها، تبلت و موزیک پلیرها یا حتی دوربین دیجیتالی سازگاری دارد، می‌تواند امکان شارژ سریع را فراهم کند. این پاوربانک با 175 گرم وزن، برای افرادی که به دنبال محصولی سبک بوده و  ساعات زیادی را خارج از منزل سپری می‌کنند، گزینه مناسبی است.

پاوربانک انکر-کاماپرس

پاوربانک Magnetic Battery A1611

قیمت این محصول 1 میلیون و 540 هزار تومان است و با گوشی‌های اپل 12 به بالا سازگاری دارد. به همین جهت افراد علاقمند به گوشی اپل، می‌توانند این پاوربانک را به عنوان یکی از گزینه‌های خود در نظر بگیرند. پورت ورودی این مدل تایپ c بوده و 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. از دیگر ویژگی‌های این محصول وجود نشانگر ال ای دی روی آن و وزن اندک 141 گرمی بوده که جابجایی را ساده‌تر می‌کند.

پاوربانک انکر-کاماپرس

پاوربانک PowerCore Metro Essential A1287

این مدل از پاوربانک دارای ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعتی بوده و با قیمت 1 میلیون و 888 هزار تومان به فروش می‌رسد. محصول مذکور بدنه‌ای ضدخش داشته و از دستگاه شما در برابر نوسان‌های ولتاژی محافظت می‌کند. این محصول با وزن 345.5 گرم با سیستم عامل‌های اندروید و ios سازگاری دارد. با استفاده از این پاوربانک می‌توانید آیفون 13 را هم شارژ کنید. بهینه شدن این محصول باعث شده تا امکان شارژ 50 درصدی گوشی در 30 دقیقه وجود داشته باشد.

پاوربانک-کاماپرس

پاوربانک Essential PD A1287

این محصول با قیمت 2 میلیون و 24 هزار تومان در بازار موجود است. ظرفیت این پاوربانک 20000 میلی آمپر ساعت بوده و 345 گرم وزن دارد. این پاوربانک با انواع گوشی، دوربین، تبلت و دستگاه‌های دیجیتالی سازگاری داشته و علاوه بر پورت USB C دارای پورت USB A نیز هست. با این محصول می‌توانید از امکان شارژ سریع نیز استفاده کنید.

انکر-کاماپرس

 

انتهای پیام

مرتبط با : انکرتکنولایف
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز