ارزان ترین پاوربانک های شیائومی در بازار ؛ مشخصات + قیمت

شیائومی از آن دسته برندهاست که طی سال‌های گذشته جایگاه بسیار خوبی در بازار لوازم تکنولوژیک کشور برای خود دست و پا کرده است که پاوربانک یکی از برجسته‌ترین تولیدات این کمپانی است.

به گزارش کاماپرس، بدون شک پاوربانک‌های شیائومی ازجمله زیباترین و خوش‌ساخت‌ترین پاوربانک‌های موجود در بازار هستند. این پاوربانک‌ها که در ظرفیت‌ها، مدل‌ها و رنگ‌های مختلف به بازار عرضه می‌شوند تا به امروز توانسته‌اند جایگاه خوبی در بازار ایران برای خود کسب کنند. در ادامه با برخی از ارزان‌ترین پاوربانک‌های این برند در کشور آشنا خواهیم شد.

شارژر همراه شیائومی مدل Mi ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت

قیمت: ۱۱۹,۰۰۰ تومان

رنگ‌های موجود در بازار: نقره‌ای

پاوربانک «شیائومی»، یک درگاه خروجی USB برای شارژ دارد که شدت‌ جریان 2.1آمپری تولید می‌کند. این مدل از شارژرهای همراه شیائومی برای نمایش وضعیت شارژ از نشانگرهای LED بهره می‌برند. شما با بررسی این نشانگرها می‌توانید وضعیت باتری دستگاه را تشخیص داده و  در صورت نیاز آن را شارژ کنید. برای شارژ کافی است، پاوربانک را با استفاده از درگاه microUSB به یک دستگاه مجهز به درگاه USB مانند کامپیوتر یا لپ‌تاپ متصل کرده و منتظر بمانید تا باتری آن شارژ شود. روی بدنه‌ی این محصول، نشان تجاری شیائومی با رنگی متفاوت از بدنه حک شده است. ورود تلفن‌های همراه با پردازنده‌های قوی، رزولوشن‌های بالا، صفحه‌نمایش‌های بزرگ، اپلیکیشن‌های سرگرم‌کننده، استفاده از وای‌فای، 3G ،4G، همه‌و‌همه سبب شده تا اغلب لحظات، نگران وضعیت شارژ باتری تلفن‌های همراه و تبلت‌هایمان باشیم.

آریاک سفر

پاوربانک‌ها از یک باتری قابل‌شارژ لیتیومی تشکیل ‌شده‌اند که معمولا از طریق درگاه میکرو یو‌اس‌بی شارژ می‌شوند و به شارژر نیازی ندارند؛ کافی است با یک کابل آن‌ها را به درگاه یو‌اس‌بی یک دستگاه الکترونیکی مثل کامپیوتر یا لپ‌تاپ‌ وصل کنید تا باتری آن شارژ شود. یکی از ویژگی‌هایی که باید در هنگام خرید پاوربانک‌ها به آن توجه کنید، ظرفیت آن‌هاست. مسلما هرچقدر ظرفیت آن‌ها بیشتر باشد، اولا زمان بیشتری طول می‌کشد تا شارژ شوند و ثانیا می‌توانند مقدار شارژ بیشتری را برای دستگاه‌های الکترونیکی شما فراهم کنند. تعداد خروجی‌ها و همچنین شدت‌جریان خروجی جزو فاکتورهایی است که باید در نظر گرفت. برای شارژ گوشی‌های موبایل، شدت‌جریان خروجی 1 آمپر نیاز است؛ ولی برای شارژ تبلت، باید شدت‌جریان خروجی، 2.1 آمپر باشد. بسته به مدل و برند، پاوربانک‌ها دارای امکانات مختلفی ازجمله شارژ هم‌زمان دو دستگاه، نشانگر LED میزان شارژ، کابل یا کاور همراه و مقاومت در برابر نوسانات برق هستند.

شما می‌توانید بسته به نیازتان، مدلی را انتخاب کنید که برایتان مناسب‌تر است. با پاوربانک شیائومی باتری گوشی موبایل یا تبلتتان را بدون نیاز به پریز برق شارژ کنید.

شارژر همراه شیائومی مدل Mi 2 با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت

قیمت: ۱۵۰,۰۰۰ تومان

رنگ‌های موجود در بازار: نقره‌ای

پاوربانک «Mi power Bank 2» از سری محصولات کاربردی شرکت «شیاومی» (Xiaomi) است که با ظرفیت 5000 میلی‌آمپرساعت روانه‌ی بازار شده است و قادر است گوشی موبایل، تبلت و دستگاه‌های الکترونیکی از این قبیل را شارژ کند. باتری به‌کاررفته در این دستگاه از نوع لیتیوم پلیمری است. وزن این محصول 156 گرم است که آن را در دسته محصولات سبک قرار می‌دهد.  این پاوربانک تا 5.1 ولت خروجی دارد و با شدت‌جریان 2.0 آمپر شارژ می‌شود.

شارژر همراه Mi power Bank 2 دارای بدنه‌ی آلومینیومی است که نه‌تنهاظاهری جذاب به آن بخشیده بلکه، استحکام آن را بالا برده است. میزان شارژ در این محصول از طریق نشانگر LED قابل‌مشاهده است. در کنار شارژ سریع، امنیت نیز حائز اهمیت است و از این رو، مدل Mi Power Bank 2 به لایه‌های امنیتی مجهز شده که وظیفه‌ دارد دستگاه را در برابر شارژ بیش از حد، اتصال کوتاه، خالی شدن شارژ، ولتاژ و جریان بیش از حد محافظت کند. این محصول با وزن سبک، ابعاد کوچک و ظاهر زیبا در رنگ‌های سفید و مشکی عرضه شده است و برای استفاده‌ی افرادی توصیه می‌شود که به دنبال شارژری سبک و زیبا با قابلیت شارژ سریع گوشی موبایل و تبلت هستند.

شارژر همراه شیائومی مدل PLM02ZM ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

قیمت: ۲۰۵,۰۰۰ تومان

رنگ‌های موجود در بازار: نقره‌ای

با استفاده از این پاوربانک می‌توانید باتری انواع گوشی‌های موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر و دیگر دستگاه‌های از این قبیل را بدون نیاز به استفاده از پریز برق شارژ کنید. باتری به‌کار رفته در این پاوربانک ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است و برای افرادی که حمل و نقل برایشان اهمیت دارد، مناسب خواهد بود. این پاوربانک مانند اکثر پاوربانک‌ها بدنه‌ای مکعب بیضی دارد.

پایان پیام

 

مرتبط با : شیائومی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز