پرفروش ترین هندزفری بلوتوثی هایلو در بازار

هایلو-کاماپرس
لست سکند

در سال 2015 و در چین هایلو متولد شد. این برند که زیر نظر تخصصان حرفه‌ای ساخته شده است در کمتر از 3 سال به برندی جهانی تبدیل شد و تا امروز بیش از 100 کشور و منطقه از جمله ایران از محصولات آن استفاده می‌کنند. هندزفری بلوتوثی هایلو از محصولات پرفروش این برند است که در شکل‌های مختلفی تولید می‌شود و برای انواع سلیقه‌ها و کاربردها قابل استفاده است.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین هندزفری‌های بلوتوثی هایلو در بازار را با جستجو در سایت تکنولایف معرفی کرده است.

هندزفری بلوتوثی هایلو مدل W1

قیمت این ایرباد در زمان تهیه این گزارش 1 میلیون و 199 هزار تومان است. این محصول که با اندروید و IOS سازگاری دارد می‌تواند حداکثر 6 ساعت باتری نگه دارد. در صورتی که با محفظه شارژ آن را نگه دارید این مدت تا 20 ساعت افزایش پیدا می‌کند. این هندزفری بی‌سیم با درگاه USB-C شارژ می‌شود و تا ده متر محدوده عملکرد دارد. مقاومت این محصول در برابر رطوبت و گرد و خاک قابل توجه بوده و دارای میکروفون‌های چهارگانه است.

هایلو-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

هندزفری بدون سیم هایلو مدل Haylou T15

این هندزفری با قیمت 767 هزار تومان به فروش می‌رسد و در برابر رطوبت و گرد و خاک مقاوم است. این مدل که با سیستم عامل‌های اندروید و IOS سازگار است می‌تواند صدای محیط را کاهش دهد و از تداخل صدا جلوگیری کند. این ایرباد قابلیت کنترل صدا و مکالمه را از روی دستگاه دارد و می‌تواند حداکثر 60 ساعت باتری را در حالت پخش صدا نگه دارد. با توجه به مقاومت مناسب این ایرباد در برابر رطوبت، افرادی که زیاد عرق می‌کنند می‌توانند به آن اعتماد کنند.

هایلو هندزفری بی سیم-کاماپرس

هندزفری بلوتوثی هایلو مدل GT7

قیمت این محصول 1 میلیون تومان است و با انواع گوشی‌های اندروید و IOS و انواع تبلت و کامپیوترهای شخصی سازگاری دارد. این ایرباد امکان کنترل لمسی دارد و ضربه زدن به آن برای تغییر محتوای در حال پخش یا پاسخ دادن به تماس ممکن است. این هندزفری بلوتوثی با میکرفون‌های چهارگانه و قابلیت حذف نویز با 1 ساعت شارژ می‌تواند تا 6 ساعت بازدهی باتری داشته باشد.

هایلو هندزفری بلوتوثی-کاماپرس

هندزفری مدل X1 Neo هایلو

این هندزفری با قیمت 526 هزار تومان به فروش می‌رسد. باتری این ایرباد تا 5 ساعت بازدهی دارد که این بازدهی با کیس به 20 ساعت می‌رسد. این ایرباد هایلو تا 10 متر محدوده عملکرد دارد و 1.5 ساعت برای شارژ کردن آن کافی است. این محصول دارای پورت USB-C بوده و در برابر رطوبت و عرق مقاوم است. این محصول برای کسانی که می‌خواهند با کمترین هزینه ممکن ایرباد مناسبی تهیه کنند توصیه می‌شود.

هندزفری هایلو-کاماپرس

هندزفری بلوتوثی هایلو مدل X1 pro

این محصول با قیمت 1 میلیون و 700 هزار تومان در بازار موجود است و امکان سازگاری با تمام دستگاه‌های دارای بلوتوث را دارد. این مدل که می‌تواند نویز را حذف کند دارای میکروفون‌های شش‌گانه است و قابلیت کنترل صدا از روی دستگاه را دارد. استفاده از این ایرباد برای گیمرها مناسب بوده و می‌تواند در صورت روشن بودن حالت نویزگیر تا 22 ساعت کاربرد داشته باشد.

هندزفری هایلو بدون سیم-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایف
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز