پرفروش ترین مانیتور گیمینگ سامسونگ در زمستان 1402

مانیتور گیمینگ سامسونگ-کاماپرس
لست سکند

مانیتور گیمینگ سامسونگ با قیمت‌های مختلفی عرضه شده و طرفداران زیادی دارد. این مانیتور در سری Odyssey فروش بیشتری داشته و اغلب خریداران را به خود جذب می‌کند. مانیتورهای پرفروش گیمینگ در برند سامسونگ با سایزهای مختلف و قیمت‌های مختلف افراد را جذب می‌کنند و متناسب با قیمتی که دارند امکانات آن‌ها کم و زیاد می‌شود.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین مانیتورهای گیمینگ سامسونگ را با جست‌وجو در سایت تکنولایف معرفی می‌کند.

مانیتور گیمینگ سامسونگ G5 G51C از سری Odyssey

این مدل با صفحه نمایش تخت و 32 اینچی عرضه شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت حدودی 14 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول با قابلیت تنظیم ارتفاع و چرخش عمودی، افقی و حتی دورانی تهیه شده و امکان استفاده از پایه دیواری را فراهم می‌کند. این مانیتور گیمینگ سامسونگ با خروجی هدفون عرضه شده و در آن دو درگاه HDMI و یک Display Port وجود دارد. پوشش نمایشگر این محصول مات بوده و 16.7 میلیون رنگ را نمایش می‌دهد.

مانیتور گیمینگ سامسونگ G5 G51C از سری Odyssey-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

مانیتور گیمینگ سامسونگ LS27C390EACXXK

این مانیتور با سایز صفحه نمایش 27 اینچی استفاده شده و قیمت آن در حدود 8 تا 8.5 میلیون تومان است. این محصول با نوع صفحه نمایش خمیده ارائه شده و نوع پنل VA دارد. این مانیتور قابلیت تنظیم ارتفاع نداشته و علاوه بر داشتن خروجی هدفون، همراه با بلندگو استریو عرضه شده است. مانیتور گیمینگ سامسونگ با دو درگاه HDMI و یک درگاه Display Port قابلیت استفاده داشته و امکان استفاده از فناوری همگام سازی نرخ تصویر را فراهم می‌کند. این محصول همراه با پایه 5.1 کیلوگرم وزن دارد.

مانیتور گیمینگ سامسونگ LS27C390EACXXK-کاماپرس

مانیتور گیمینگ سامسونگ G6 LS32BG650EMXUE سری Odyssey

این مانیتور گیمینگ سامسونگ با صفحه نمایش تخت و 32 اینچی عرضه شده و با قیمت حدودی 25 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول با پنل VA ارائه شده و امکان نمایش 1 میلیارد رنگ را دارد. مانیتور سامسونگ با 7.4 کیلوگرم وزن دارای امکان اتصال به پایه دیواری بوده و قابلیت چرخش افقی، عمودی و دورانی را فراهم می‌کند. این مانیتور با سه درگاه USB، دو درگاه HDMI و یک درگاه Display Port ارائه شده سرعت بالایی در پاسخگویی دارد.

مانیتور گیمینگ سامسونگ G6 LS32BG650EMXUE سری Odyssey-کاماپرس

مانیتور گیمینگ سامسونگ Odyssey G70B LS32BG702EM

این مانیتور گیمینگ با قابلیت تنظیم ارتفاع و چرخش افقی، عمودی و محوری عرضه شده و با قیمت حدودی 33 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول همراه با پایه حدود 8.3 کیلوگرم وزن داشته و امکان وصل کردن آن به دیوار فراهم شده است. این مانیتور با اسپیکر و خروجی هدفون ارائه شده و امکان استفاده از دو درگاه USB، دو درگاه HDMI و یک درگاه Display را فراهم می‌کند.

مانیتور گیمینگ سامسونگ Odyssey G70B LS32BG702EM-کاماپرس

 

مانیتور گیمینگ سامسونگ Odyssey Neo G7 LS43CG700NM

این محصول با سایز صفحه نمایش 43 اینچی عرضه شده و در حدود 46 تا 47 میلیون تومان قیمت دارد. این مانیتور گیمینگ سامسونگ امکان نمایش 1 میلیارد رنگ را داشته و قابلیت استفاده از امکان چرخش عمودی را فراهم می‌کند. مانیتور گیمینگ سامسونگ همراه با خروجی هدفون و اسپیکر عرضه شده و دارای دو درگاه HDMI، دو درگاه USB و یک درگاه Display Port است. مهم‌ترین ویژگی این محصول سایز صفحه نمایش آن بوده و از این جهت برای افرادی که مانیتور بزرگی می‌خواهند انتخاب مناسبی به حساب می‌آید.

مانیتور گیمینگ سامسونگ Odyssey Neo G7 LS43CG700NM-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفسامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز