پرفروش ترین لپ تاپ گیمینگ ایسوس برای گیمرهای حرفه ای

لپ تاپ-کاماپرس

لپ تاپ گیمینگ ایسوس در چند سری ارائه شده و آخرین محصولات آن به عنوان محبوب‌ترین سری از لپ تاپ‌های گیمینگ این برند به حساب می‌آید. این لپ تاپ‌ها با سایز صفحه نمایش 15.6 اینچی ارائه شده‌ و صفحه نمایش با کیفیتی دارند. علاوه بر این اکثر این مدل‌ها دارای حافظه داخلی و رم بالا بوده و کارت گرافیکی متناسبی ارائه کرده‌اند.

کاماپرس در این گزارش 5 مورد از پرفروش‌ترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ ایسوس برای گیمرهای حرفه‌ای را با جست‌وجو در سایت تکنولایف معرفی می‌کند.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس مدل FX517ZR I7 TUF Gaming

این محصول با صفحه نمایش 15.6 اینچی در زمان تهیه این گزارش 62 میلیون و 200 هزار تومان قیمت دارد. این لپ تاپ با سری پردازنده Core i7 دارای حافظه داخلی 512 گیگابایتی و حافظه رم 16 گیگابایتی بوده و نمایشگری مات دارد. این محصول 10 هسته‌ای با مدل پردازنده GeForce RTX 3070 ارائه شده و 8 گیگابایت حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی آن است. لپ تاپ گیمینگ ایسوس با دو درگاه تایپ A و دو درگاه تایپ C عرضه شده و 2 تا 4 ساعت امکان شارژدهی را فراهم می‌کند.

لپ تاپ-کاماپرس

 

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

لپ تاپ گیمینگ مدل TUF Gaming F15 FX506HF

این مدل با نمایشگر 15.6 اینچی با قیمت 36 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد. سری پردازنده این محصول Core i5 بوده و پردازنده گرافیکی مجزایی دارد. این محصول با نمایشگر مات دارای ظرفیت 8 گیگابایتی رم و 512 گیگابایتی حافظه داخلی بوده و قابلیت ارتقا رم را تا 64 گیگابایت فراهم می‌کند. حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی این محصول 4 گیگابایت بوده و 8 درگاه مختلف برای وصل کردن انواع کابل‌ها دارد. میزان شارژدهی باتری در این محصول 1 تا 3 ساعت است.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس مدل FX507ZC TUF Gaming

قیمت این محصول با سری پردازنده Core i7، 53 میلیون و 250 هزار تومان است. این لپ تاپ ایسوس با حافظه داخلی 1 ترابایتی و حافظه رم 16 گیگابایتی عرضه شده و نمایشگری مات دارد. تعداد هسته این محصول 12 عدد بوده و دارای دو درگاه تایپ A و دو درگاه تایپ C است. در این لپ تاپ گیمینگ ایسوس کیبوردی با نور پس زمینه و امکان شارژ دهی 1 تا 3 ساعته طراحی شده و وب کم و قابلیت استفاده از بلوتوث و درگاه HDMI از دیگر ویژگی‌های آن به شمار می‌رود.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس مدل TUF Gaming F15 FX507ZC

این لپ تاپ با قیمت 45 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول با ظرفیت حافظه داخلی 512 گیگابایتی و حافظه رم 16 گیگابایتی دارای پردازنده‌ای با سری Core i5 بوده و نمایشگری مات دارد. این محصول 12 هسته‌ای، از مدل پردازنده گرافیکی GeForce RTX 3050 استفاده می‌کند و 128 بیت توان گرافیکی دارد. میزان شارژدهی این لپ تاپ گیمینگ ایسوس 1 تا 2 ساعت است.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس مدل TUF Gaming F15 FX506HC

این مدل با قیمت 38 میلیون و 600 هزار تومان در بازار موجود است. محصول مذکور دارای نمایشگری با ابعاد 15.6 اینچ بوده و از سری پردازنده Core i5 استفاده می‌کند. حافظه داخلی 512 گیگابایتی و حافظه رم 8 گیگابایتی از دیگر امتیازات این لپ تاپ گیمینگ ایسوس به شمار می‌رود. این لپ تاپ با وضوح تصویر فول HD دارای وب کم و اسپیکر استریو بوده و محصولی 6 هسته‌ای است.

لپ تاپ مدل TUF Gaming F15 FX506HC-کاماپرس

 

انتهای پیام

مرتبط با : ایسوستکنولایف
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز