پرفروش ترین ساعت مچی مردانه آنالوگ + قیمت

پرفروش ترین ساعت مچی مردانه آنالوگ + قیمت کاماپرس
لست سکند

یکی از انواع محبوب ساعت مچی مردانه، مدل‌های آنالوگ هستند که تقریبا در جعبه ساعت هر مرد ساعت‌دوستی پیدا می‌شوند. اصطلاح «آنالوگ» معمولا به ساعت‌های عقربه‌ای مربوط می‌شود که برخلاف ساعت‌های دیجیتال، زمان را با کمک عقربه‌ها نشان می‌دهند و طراحی‌های کلاسیک‌تری دارند.

کاماپرس در این گزارش، پرفروش‌ترین ساعت مچی مردانه آنالوگ را با جست‌وجو در گالری‌های معتبر فروش ساعت، معرفی می‌کند.

ساعت مچی مردانه زینوو zinvo مدل Rival Chrono Panda

مدل ریوال کرونو پرادا، از جدیدترین کالکشن ساعت‌های برند زینوو، با بدنه تمام نقره‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای، یک ساعت راحت و مطمئن برای استفاده روزمره محسوب می‌شود. این ساعت 24 میلیون و 899 هزار تومانی، از قابلیت‌های کاربردی از جمله کرنوگراف و نمایشگر تاریخ پشتیبانی کرده و موتور آن تا عمق 50 متری آب، مقاوم است.

Rival Chrono Panda با دو سال گارنتی بین‌المللی و به همراه یک بند اضافی چرمی ارائه می‌شود. بیشتر از 90 درصد کاربران، از طراحی این ساعت و عملکرد آن، رضایت داشته‌اند.

ساعت مچی مردانه زینوو zinvo مدل Rival Chrono Panda کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

ساعت مچی مردانه اورینت مدل FER27004W0

کیفیت ساعت اورینت، مدل FER27004W0، مهم‌ترین دلیل پرفروش بودن آن در بازار است. این ساعت با بند چرمی و صفحه سفید پوشیده‌شده با کریستال معدنی، یک محصول ضدخش و بادوام، برای مهمانی‌ها و مجالس، به‌شمار می‌رود.

اورینت FER27004W0 با قیمت روز 12 میلیون و 630 هزار تومان، دارای موتور اتوماتیک ژاپنی با گارانتی دو ساله از شرکت آرمان گروپ بوده و تقویم ماه‌شمار از ویژگی‌های اختصاصی آن محسوب می‌شود.

ساعت مچی مردانه اورینت مدل FER27004W0 کاماپرس

ساعت مچی عقربه مردانه سیتیزن مدل CB5009-55E

تلفیق طراحی مدرن و ورزشی، سیتیزن CB5009-55E را به یک ساعت اسپورت و شیک دربین مردان، تبدیل می‌کند. استفاده از فناوری‌های روز در این ساعت همراه با مقاومت 200 متری آن در برابر رطوبت باعث‌شده تا درکنار فعالیت‌های ورزشی برای بیشتر استایل‌های کژوال، مناسب باشد.

یکی از ویژگی‌های بهینه ساعت سیتیزن CB5009-55E، استفاده از نور محیط برای تامین انرژی و حرکت عقربه‌های کوارتزی ساعت است. این ساعت با قیمت حدودی 33 میلیون و 490 هزار تومان، از قابلیت‌های مدرنی مانند رادیو کنترل و تقویم بی‌نهایت نیز، پشتیبانی می‌کند.

ساعت مچی عقربه مردانه سیتیزن مدل CB5009-55E کاماپرس

ساعت مچی مردانه لوتوس L18588/3

برند سوییسی لوتوس از سال 1980 تا امروز، با تولید انواع ساعت‌های طلا، نقره و استیل، ساعت‌هایی به‌نسبت مقرون به‌صرفه را با کیفیت‌های بالا و طراحی ویژه، عرضه می‌کند. ساعت لوتوس L18588/3 از ترکیب چرم، پی وی دی و استیل تهیه شده و کاربرد ورزشی و اسپورت دارد.

این ساعت درحال حاضر در ایران با قیمت 8 میلیون و 600 هزار تومان به‌فروش می‌رسد. از دیگر امکانات این مدل از ساعت‌های مردانه لوتوس می‌توان به تاچیمتر، عقربه‌های شب‌نما و کرنوگراف اشاره کرد. موتور کوارتز L18588/3 با دو سال ضمانت از شرکت کاندینو ایران، ارائه می‌شود.

ساعت مچی مردانه لوتوس L18588/3 کاماپرس

ساعت مچی مردانه کاسیو Casio MRW-200H-3BVDF

محصولات برند کاسیو همیشه در لیست‌های معرفی‌کننده ساعت‌های پرفروش مردانه به چشم می‌خورند. قیمت مناسب درکنار کیفیت قابل قبول، از اصلی‌ترین دلایل این محبوبیت است. باطری ساعت مچی مردانه کاسیو MRW-200H-3BVDF، با عمر 3 ساله و مقاومت 100 متری دربرابر آب، قیمتی حدود 1میلیون و 455 هزار تومان دارد.

بدنه این ساعت تماما از جنس رزیت تهیه شده و با یکسال گارانتی شرکتی به‌فروش می‌رسد. شیشه ضد خش و ضد انعکاس نور، بند ضد حساسیت، نشانگر هفته و نمایشگر تاریخ، از دیگر ویژگی‌های کاسیو MRW-200H-3BVDF است که آن را برای استفاده در ماجراجویی‌های روزمره ودر محیط‌های غیررسمی، مناسب می‌کند.

ساعت مچی مردانه کاسیو Casio MRW-200H-3BVDF کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : الیت آنلایندیجی ساعتفروشگاه اشرافیگالری جواهریان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز