پرفروش ترین دستگاه فشار خون در بازار + قیمت دی 1402

پرفروش ترین دستگاه فشار خون در بازار+ قیمت دی 1402 کاماپرس
لست سکند

با توجه به بیشتر شدن بیماری فشارخون در چندسال اخیر، دستگاه سنجش فشارخون از مهم‌ترین ابزار پزشکی است که باید در هر خانه‌ای وجود داشته باشد. اما خرید یک دستگاه فشارخون دقیق و باکیفیت به بررسی و جست‌وجوی زیادی نیاز دارد.

کاماپرس در این گزارش به معرفی 5 دستگاه فشار خون پرفروش و محبوب کاربران دیجی کالا، می‌پردازد.

دستگاه فشار سنج  مدل BO77-E

فشارسنج BO77-E توسط برند آلمانی مطرح حوزه تولید تجهیزات پزشکی، یعنی برند امسیگ، تولید شده و با قیمت حدودی 2 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد. این دستگاه دارای باتری و کیف محافظ است که قابلیت سنجش بی‌نظمی‌های ضربان قلب یا آریتمی قلبی را دارد. از دیگر ویژگی‌های دستگاه فشار خون BO77-E می‌توان به نمایش میانگین فشار خون براساس داده‌های سازمان جهانی بهداشت، خاموشی خودکار صفحه نمایش و نور پس‌زمینه مناسب اشاره کرد. دستگاه فشار سنج BO77-E علاوه‌بر سنجش خودگار فشار خون و ضربان قلب از طریق بازو، در صورت عملکر اشتباه دستگاه، از سیستم هشدار فعال استفاده می‌کند. دقیق و مقاومت بالای دستگاه از ویژگی‌های مثبتی است که کاربران در نقد این محصول به ان اشاره کرده‌اند.

دستگاه فشار سنج  مدل BO77-E کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

دستگاه فشارسنج امسیگ مدل SF12

دستگاه فشارسنج از 4 زبان آلمانی، انگلیسی، آذری و فارسی پشتیبانی می‌کند. از قابلیت‌های ویژه این دستگاه، اعلام وضعیت فشار خون در سه موقعیت حداقل، نرمال و حداکثر می‌باشد. دستگاه فشارسنج امسیگ SF12 با قیمت حدودی 1 میلیون و 500 هزار تومان، همراه با 4 بلتری قلمی 1.5 ولتی و باتری و آداپتور، عرضه می‌شود. نمایش واضح و خوانای اعداد بر روی صفحه نمایشگر، خاموشی خودکار بعد از یک دقیقه و نمایش نبض در دقیقه، از دیگر ویژگی‌های قابل توجه در دستگار فشارسنج SF12، است. قیمت و اندازه مناسب و نمایش اطلاعات دقیق، علل اصلی رضایت مخاطبان از این دستگاه فشارسنج، است.

دستگاه فشارسنج امسیگ مدل SF12 کاماپرس

دستگاه فشارسنج امرن مدل M7

امرن یک شرکت تخصصی ژاپنی در زمینه تولید تجهیزات و لوازم پزشکی و سیستم اتوماسیون است. دستگاه فشارسنج M7 این برند با قیمت تقربا 5 میلیون تومان در ایران به فروش می‌رسد. یکی از قابلیت‌های جدید و کاربردی در این دستگاه، نگه‌داری از نتایج و اطلاعات قبلی است که در حافظه دستگاه ذخیره می‌شود؛ این ذخیره‌سازی اطلاعات برای بهبود روند سنجش فشارخون، منظم شدن اطلاعات و مقایسه و نتیجه‌گیری آسان، بسیار کمک‌کننده است. بازوهای این دستگاه برای مچ‌هایی با سایز 22 تا 42 سانتی‌متر، مناسب است. طراحی دقیق و خاص این دستگاه باعث شده تا کاف دستگاه فشارسنج امرن، صرفا فشاری متناسب با وضعیت فشار خون کاربر به او وارد کرده و فشارهای اضافی را برای جلوگیری از خطاهای احتمالی، حذف کند.

دستگاه فشارسنج امرن مدل M7 کاماپرس

دستگاه فشار سنج امسیگ مدل BO44-E

فشارسنج BO44-E با قابلیت اعلان چهارزبانه و صفحه نمایش ال سی دی همراه با نور پس‌زمینه آبی با قیمت تقریبی 2 میلیون و 400 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول امکان تنظیم میزان صدای دستگاه، اندازه‌گیری فشار خون در دو لحظه تپش و استراحت قلب و هم‌چنین نمایش فشارخون در 7 روز اخیر را برای کاربران فراهم می‌کند.

دستگاه فشار سنج امسیگ مدل BO44-E کاماپرس

دستگاه فشار سنج مچی بی ول مدل PRO-39

شرکت سوییسی بی ‌ول طی همکاری مشترک با شرکت ایرانی رازان طب آپادانا، دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه را تولید و عرضه می‌کنند. فشارسنج مچی بی‌ ول PRO-39 از محصولات این شرکت با قیمت تقریبی 1 میلیون و 450 هزار تومان به فروش می‌رسد. دستگاه فشارسنج PRO-39 در ابعاد ۷.۳x۶.۲x۲۸.۵ سانتی‌متری، قابلیت نمایش ضربان قلب، تشخیص بی‌نظمی ضربان قلب و نشانگر وضعیت باتری را دارد.

دستگاه فشار سنج مچی بی ول مدل PRO-39 کاماپرس

پایان پیام

مرتبط با : دیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز