پرفروش ترین جاروبرقی فیلیپس در بازار + قیمت

خرید جاروبرقی-کاماپرس
لست سکند

فیلیپس از جمله برندهای فعال در بازار لوازم خانگی بوده که علاوه بر کارایی و دوام، کامل بودن سبد محصولات را نیز در استراتژی کاری خود قرار داده است. به عنوان نمونه، انواع مدل‌های جاروبرقی فیلیپس، از جمله محصولات پرفروش و محبوب این برند است که توانسته خریداران با سلایق مختلف را به سوی خود جذب کند. زیبایی در طراحی، استفاده از مواد اولیه محکم و بادوام و بهره بردن از تکنولوژی‌های به روز این صنعت، از دلایل اصلی محبوبیت جاروبرقی فیلیپس است.

کاماپرس در این گزارش، پرفروش‌ترین مدل‌های جاروبرقی فیلیپس را به همراه قیمت این محصولات معرفی ‌کرده است.

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170

این مدل جاروبرقی فیلیپس با طراحی شیک و مدرن، رنگ سرمه­ای متفاوت و زیبایی خاص خود، یکی از متفاوت‌ترین جاروبرقی‌های موجود در بازار است. ویژگی‌های این مدل فقط مربوط به زیبایی آن نمی‌شود و در عین زیبایی، یکی از قدرتمندترین جاروبرقی‌های بازار نیز به شمار می­‌رود.

موتور قدرتمند 2200 واتی این جاروبرقی باعث می‌شود که نظافت منزل به یک کار آسان تبدیل شود. همچنین موتور جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170 دارای کلیدهای کاهش و افزایش قدرت مکش است. فیلیپس در ساخت این جاروبرقی از فیلتر Hepa استفاده کرده است که می‌تواند سبب جمع آوری 99 درصد گرد و غبار موجود در منزل شود.

نازل یا پاروی جاروبرقی فیلیپس دارای کف سفتی است که دوام بالایی به آن می‌دهد. در ساخت این پارو از طراحی Z شکل استفاده شده است تا تنها در یک رفت و برگشت پارو امکان تمیزی کامل فراهم شود.

راز آسمان پایتخت

گنجایش مخزن این مدل از جاروبرقی فیلیپس چهار لیتر بوده و در آن از کیسه‌های یک بارمصرف استفاده شده است. جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170 با قیمتی حدود 9 میلیون و 599 هزار تومان به فروش می‌رسد.

جاروبرقی فیلیپس-کاماپرس

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9176

اگر به دنبال یک جاروبرقی قدرتمند هستید و برایتان کارایی لوازم خانگی اهمیت بیشتری نسبت به قیمت آن دارد، شاید بهتر باشد که جاروبرقی فیلیپس مدل FC9176 را نیز در نظر داشته باشید. اگرچه موتور این جاروبرقی 2200 وات است، اما امکانات و لوازم جانبی بیشتری را به شما ارائه می‌­دهد.

علاوه بر اقلام همراه، در این جاروبرقی سری مخصوص پارکت، سری مخصوص گوشه و کنار و پاروی مخصوص تری اکشن نیز وجود دارد که هر کدام می­تواند در تمیزی بخش‌هایی از منزل کارایی داشته باشد. همچنین این پاروی جدید طوری طراحی شده است که بتواند خستگی کاربر را به حداقل برساند.

در این جاروبرقی از فیلتر Hepa13 برای جذب گرد و غبار استفاده شده که فیلتر قدرتمندتری نسبت به مدل‌های قبلی است. ظرفیت کیسه­‌های یک بار مصرف جاروبرقی فیلیپس مدل FC9176 حدود چهار لیتر است که به این زودی‌ها پر نمی‌شود و لازم نیست که هزینه بالایی برای تعویض زودهنگام کیسه‌ها پرداخت کنید. این جاروبرقی به قیمت حدود 13 میلیون و 499 هزار تومان به فروش می‌رسد.

جاروبرقی فیلیپس-کاماپرس

خرید بهترین جاروبرقی فیلیپس از “لوازم خونگی”

فروشگاه اینترنتی لوازم خونگی را می‌توان یکی از بزرگ­ترین و کامل­ترین فروشگاه های آنلاین خرید لوازم خانگی دانست. سابقه این مجموعه فروشگاهی به سال 1365 می­رسد، اما از سال 1395 فعالیت آنلاین خود را آغاز کرده است. تخفیف‌­های دائمی، امکان خرید اقساطی، کامل بودن مجموعه محصولات برندهای مطرح بازار و ارسال با کمترین هزینه، تنها بخشی از خدمات سایت لوازم خونگی برای مشتریان است. جاروبرقی‌­های معرفی شده در این گزارش نیز برگرفته از سایت این فروشگاه بوده است.

lavazemkhonegi.com این امکان را برای مشتریان فراهم کرده است که بتوانند لوازم جانبی و اقلام اضافی همراه جاروبرقی‌های فیلیپس را به صورت جداگانه خریداری کنند. برای نمونه، شما می‌­توانید پاروی جدید تری اکشن فیلیپس را به صورت جداگانه خریداری کرده و جایگزین پاروی استاندارد این جاروبرقی کنید. همچنین انواع فیلترهای هپا و سایر ملزومات جاروبرقی فیلیپس، در این فروشگاه اینترنتی به صورت جداگانه به فروش می­‌رسد.

سایت لوازم خونگی همچنین امکان خرید اقساطی را برای انواع محصولات خود از جمله جاروبرقی‌ها فراهم کرده است. مشتریان این سایت می‌توانند با استفاده از یکی از شش روش متنوع خرید اقساطی این سایت بر اساس سلیقه و شرایط خود، نسبت به خرید غیرنقدی اقدام کنند. به دلیل تنوع روش‌های پرداخت، مشتریان می‌توانند اقساط خود را صورت بلند مدت و کوتاه مدت پرداخت کنند. بیشتر مراحل دریافت اعتبار برای خرید اقساطی به صورت کاملا آنلاین طراحی شده است و مشتری نیازی به مراجعه حضوری و ارائه ضامن ندارد.

انتهای پیام

مرتبط با : لوازم خونگی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز