پرفروش ترین تلویزیون های هوشمند دوو در بازار (بهار 1402)

تلویزیون دوو-کاماپرس

دوو با ارائه تلوزیون‌های سه بعدی خودش را با تکنولوژی روز دنیا همگام کرده است. تنوع در طراحی و قیمت محصولات دوو باعث شده است افراد برای خرید این تلوزیون تمایل بیشتری داشته باشند. قیمت پرفروش‌ترین تلوزیون‌های دوو بین 10 تا 22 میلیون تومان قرار دارد.

کاماپرس در ادامه به معرفی 5 تلوزیون پرفروش دوو در بازار می‌پردازد:

1- تلوزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-50S7000EUM سایز 50 اینچ

این تلوزیون از کیفیت تصویر 4k بهره می‌برد. از ویژگی‌های آن می‌توان به داشتن سیستم اندروید اشاره کرد که به وسیله آن انواع بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها روی تلوزیون قابل نصب هستند. این مدل حافظه 8 گیگابایت و پردازنده چهار هسته‌ای دارد. از مزیت‌های محصول می‌توان به تکنولوژی HDR اشاره کرد که قابلیت بالای تفکیک رنگ را دارد. قیمت آن حدودا 17 میلیون تومان است.

2- تلوزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-55S7000EU سایز 55 اینچ

این مدل پردازنده 4 هسته‌ای دارد و دارای 8 گیگابایت حافظه داخلی است. کیفیت تصویر آن 4K بوده و قابلیت اتصال به شبکه‌ی بی‌سیم و اینترنت را دارد. محصول مجهز به ویژگی HDR با قابلیت بالاترین تفکیک رنگ است. تلوزیون سه ورودی HDMI و دو ورودی USB دارد. قیمت آن حدودا 21 میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید:

آریاک سفر

تلوزیون هوشمند دوو-کاماپرس

3- تلوزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-55S7100EU سایز 55 اینچ

این مدل دارای کیفیت تصویر 4k است و به دلیل بهره‌مندی از سیستم عامل اندروید 9 قابلیت نصب انواع برنامه‌ها را دارد. این محصول پردازنده 4 هسته‌ای دارد که به کیفیت و زیبایی تصاویر کمک کرده است. از ویژگی‌های محصول مجهز بودن به تکنولوژی HDR است که تصاویر را با جزئیات بالا به نمایش می‌گذارد. قیمت آن حدودا 21 میلیون تومان است.

4- تلوزیون ال ای دی دوو مدل DLE-43M6000EM سایز 43 اینچ

این مدل کیفیت تصویرFull HD  2مگاپیکسل دارد. از ویژگی‌های محصول می‌توان به قابلیت ضبط تصویر بر روی حافظه جانبی اشاره کرد. تلوزیون دو درگاه USB دارد. قیمت آن حدودا 10 میلیون و 400 هزار تومان است.

5- تلوزیون دوو 55 اینچ مدل DSL-557300EU

تلوزیون از وضوح تصویر 4k بهره می‌برد و به سیستم اندروید 9 و پردازنده 4 هسته‌ای مجهز است. محصول قابلیت نصب انواع برنامه‌ها را دارد و دارای کیفیت ULTRA HD k4 است و پنل IPS مقاوم در برابر ضربه دارد. برای این تلوزیون 8 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته شده و قیمت آن حدودا 22 میلیون و 500 هزار تومان است.

انتهای پیام

مرتبط با : دوو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز