پرفروش ‌ترین تبلت‌ های لنوو در دیجی ‌کالا

تبلت لنوو-کاماپرس

شاید امروزه گوشی‌های هوشمند پرطرف‌دارتر از تبلت‌ها باشند، ولی تبلت‌ها نیز برای کاربردها و افراد به‌خصوصی هنوز پرفروش هستند. از این کاربردها می‌توان به تماشای فیلم و سریال در صفحه‌ای بزرگ‌تر تا طراحی و کارهای گرافیکی اشاره کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فناوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

لنوو از همان زمان اوج تبلت‌ها، جزو برندهای پرفروش تبلت‌های هوشمند بوده و هنوز هم چه در بازار جهان و چه در بازار ایران، طرف‌داران خودش را دارد. تبلت‌های لنوو که بیشتر به‌خاطر خوش‌قیمتی‌شان معروف هستند، اغلب دارای امکانات منحصربه‌فردی نیز هستند تا در نهایت انتخاب آخر خریداران باشند.

کاماپرس در ادامه پنج تبلت پرفروش لنوو در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا را معرفی می‌کند؛

تبلت لنوو مدل TAB M8 8505X

این تبلت که با دو رم ۳ و ۲ گیگابایتی در صدر پرفروش‌ترین‌های دیجی‌کالا جا خوش کرده‌اند، دارای قیمتی حدود دو میلیون و ۹۰۰ هزار تا سه میلیون تومانی دارند. لنوو تب ام ۸، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، پردازنده چهار هسته‌ای مدیاتک، صفحه‌نمایش ال‌سی‌دی هشت اینچی و باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی را که طبق اعلام لنوو، تا ۱۸ ساعت دوام می‌آورد، در خود جای‌داده است. این تبلت ۳۰۵ گرمی دارای دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی، شیار کارت حافظه اس‌دی و جک هندزفری است و از نسل چهارم شبکه تلفن همراه (4G) پشتیبانی می‌کند و قابلیت مکالمه نیز دارد.

آریاک سفر

بیشتر بخوانید:

تبلت لنوو مدل Tab M7 7305i/X

این دو مدل از سری تب ام ۷ لنوو، از همه نظر، به‌جز پردازنده شبیه هم هستند. نسخه X قیمتی حدود دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی و نسخه i قیمتی حدود ۵ میلیون و ۵۵۰ هزار تومانی دارد. این تبلت‌ها ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، پردازنده چهار هسته‌ای و باتری ۳۹۵۰ میلی‌آمپرساعتی لیتیوم پلیمری دارند و از یک گیگابایت رم برخوردارند. دوربین اصلی و سلفی دو مگاپیکسلی، درگاه کارت حافظه اس‌دی تا ۱۲۸ گیگابایت، جک هدفون، پشتیبانی از نسل چهارم شبکه تلفن همراه یا 4G و قابلیت مکالمه در این دو مدل از تبلت‌های لنوو تعبیه شده است. نسخه X و i به ترتیب وزن ۴۸۰ و ۲۳۶ گرمی دارند.

تبلت لنوو-کاماپرس

تبلت لنوو مدل Tab M10 X505X

لنوو تپ ام ۱۰ با وزن ۴۸۰ گرمی، اندازه ۱۰٫۱ اینچی و بدنه پلاستیکی، با قیمت حدود سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. حافظه داخلی و رم آن به ترتیب ۳۲ و دو گیگابایت بوده و از کارت حافظه تا ۱۲۸ گیگابایت پشتیبانی می‌کند. این تبلت از 4G پشتیبانی کرده و قابلیت مکالمه نیز دارد. تراشه کوالکام اسنپ‌دراگون ۴۲۹ وظیفه پردازش و باتری ۴۸۵۰ میلی‌آمپرساعتی لیتیوم پلیمری وظیفه پردازش و تأمین انرژی این تبلت را به دوش می‌کشند. رزولوشن دوربین اصلی و سلفی این تبلت نیز به ترتیب ۵ و ۲ مگاپیکسلی است و مانند تمام تبلت‌های ذکر شده، از سیستم‌عامل اندروید نسخه ۹ استفاده می‌کند.

تبلت لنوو مدل Yoga Tab 11 YT-J706X

این تبلت که با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت با قیمت ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی در دیجی‌کالا موجود است، گران‌ترین تبلت این لیست نیز هست. از ویژگی‌های این تبلت ۶۶۵ گرمی ۱۱ اینچی می‌توان به اندروید ۱۱، باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی اشاره کرد. رم چهار گیگابایتی و پشتیبانی از قابلیت مکالمه و نسل چهارم شبکه تلفن همراه یا 4G نیز مشخصات دیگر این تبلت هستند. رزولوشن دوربین‌های به‌کاررفته در یوگا تب ۱۱ ۸ مگاپیکسلی هستند. پردازنده این گوشی از محصولات شرکت چینی مدیاتک، یعنی Helio G90T بوده و از کارت حافظه اس‌دی نیز پشتیبانی می‌کند. این تبلت با طراحی ویژه یوگا تب‌های لنوو که دارای تکیه‌گاه بازشو است، مناسب تماشای فیلم و سریال و همچنین فعالیت‌های ایستا است.

تبلت لنوو مدل Tab YogaSmart 10 YT-X705X

این تبلت با وزن ۵۷۰ گرمی، قیمت هشت میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی دارد. برای انجام فعالیت‌ها از پردازنده آمریکایی کوالکام استفاده می‌کند و نمایشگر ۱۰ اینچی آن از نوی IPS LCD است. طبق اعلام لنوو، باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن تا ۱۱ ساعت کارکرد دارد و از چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. از شبکه 4G پشتیبانی می‌کند، قابلیت مکالمه دارد و شیار کارت حافظه، جک هندزفری و اندروید ۹ از دیگر مشخصات آن هستند. دوربین اصلی و سلفی این تبلت نیز به ترتیب رزولوشن ۸ و ۵ مگاپیکسلی دارند. این تبلت نیز از طراحی ویژه تبلت‌های سری یوگا لنوو بهره می‌برد و با پایه‌ها و اسپیکرهای قدرتمند خود، تجربه منحصربه‌فردی به تماشای فیلم و سریال می‌دهد.

مخاطبان می‌توانند برای مشاهده مشخصات بیشتر و خرید این تبلت‌ها، از فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا بازدید کنند.

نویسنده: مهدی‌یار بلدزاده

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز