پرفروش ترین برندهای آبمیوه گازدار در بازار؛ ساندیس یا سن ایج؟

نوشابه گازدار به سبب قندی که دارد، کالری بالایی داشته و برای بدن چندان مفید نیست. از طرفی استفاده از آبمیوه‌های گازدار به جای نوشابه ممکن است سالم‌تر باشد. آبمیوه‌ها به سبب داشتن انواع ویتامین‌ها برای بدن مفید هستند. برندهای مختلفی آبمیوه‌های گازدار با طعم‌های مختلف تولید و در بازار عرضه می‌کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه کاماپرس با بررسی سایت ترب بهترین برندهای آبمیوه گازدار در بازار را معرفی می‌کند.

برند عالیس

عالیس از تولیدکنندگان آبمیوه گازدار است که آبمیوه‌های خود را در دو دسته کلی معمولی و تشریفاتی عرضه می‌کند. آبمیوه‌های عالیس در طعم‌های مختلفی چون لیمو ترش، موهیتو، آلبالو، بلوبری، پرتقال انبه و … در بازار موجود هستند. نوع تشریفاتی این محصول بسته‌بندی شکیل‌تر و مخصوص مهمانی دارند.

راز آسمان پایتخت

آبمیوه گازدار ایستک

ایستک دیگر تولیدکننده آبمیوه گازدار است که بیشتر به خاطر محصول ماءالشعیر معروف است. طعم‌های مختلی چون پشن فروت و انبه، پرتقال، هلو، آناناس، موهیتو و … برای آبمیوه‌های گازدار ایستک در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید:

آبمیوه گازدار سن‌ایچ

کارخانه سن‌ایچ با حدود نیم قرن سایقه، آبمیوه‌های گازدار در طعم‌های سیب، انگور، گلابی، هلو، لیمو، کاکتوس و … تولید می‌کند. این محصول در دو بسته‌بندی 1 لیتری و 330 سی‌سی در بازار عرضه می‌شود.

آبمیوه گازدار هوفنبرگ

طعم‌هایی چون پرتقال، دراگون، انگور شیرازی، انگور قرمز، آلبالو، کاکتوس و … برای آبمیوه‌های گازدار هوفنبرگ در نظر گرفته شده است. به علاوه این آبمیوه‌ها در طعم‌های ترکیبی هم‌چون سیب کیوی و پرتقال موز هم تولید می‌شوند.

آبمیوه‌های ساندیس

شرکت پاکدیس با نام تجاری ساندیس، دیگر تولیدکننده آبمیوه گاز دار است که بیش از نیم قرن سابقه در این حوزه دارد. آلبالو، انگور قرمز، سیب انبه، پرتقال، هلو، گلابی و … از جمله طعم‌های آبمیوه‌های گازدار ساندیس است.

انتهای پیام

مرتبط با : ایستکپاکدیسسن ایچعالیس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز