بهترین برندهای مربا در بازار ایران

لست سکند

کارخانه‌ها برای تولید مربا تکه میوه‌های له شده یا خرد شده را همراه با شکر می‌پزند. پس از پخت، مرباها بسته‌بندی و توزیع می‌شوند. مربا می‌تواند خوراکی مناسبی به خصوص برای ساعات اولیه روز باشد، چراکه قند لازم برای شروع روز را تأمین می‌کند. میوه‌های مختلفی همانند سیب، توت‌فرنگی، زردآلو، هویچ، آلبالو و … برای تولید مربا به کار می‌روند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه کاماپرس با بررسی سایت نمایشگاه‌ها بهترین برندهای مربا در بازار را معرفی می‌کند.

کارخانه نگین شانا

شانا برندی معتبر در تولید مربا است که کار خود را از سال 1352 آغاز کرده است. این کارخانه، انواع مربا، عسل و مارمالاد به بازار عرضه می‌کند. شانا از فناوری‌های روز دنیا برای تولید محصولات خود استفاده کرده و به یکی از صادرکنندگان مربا تبدیل شده است. کارخانه شانا در باغستان کرج است.

راز آسمان پایتخت

 

صنایع غذایی سحر

مربا یکی از محصولات برند سحر است. سحر صادرکننده مربا به خارج از کشور بوده و محصولات خود را در همدان تولید کرده و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می‌کند. استفاده از تجهیزات مدرن و تولید مرباهای متنوع از جمله ویژگی‌های این برند است.

مربای منحصر

هما سبز گلستان محصولات خود را با نام برند منحصر به بازار عرضه می‌کند. منحصر کار خود را در سال 1389 شروع کرد و مرباهایی در طعم‌های مختلف تولید و عرضه کرد. منحصر هم‌اکنون یکی از صادرکنندگان مربا به خارج از کشور است.

مربا شاهسوند زرین

کارخانه شاهسوند زرین مشهد تولیدکننده معتبر مربا در منطقه است. استفاده از مواد اولیه ممتاز از جمله ویژگی‌های محصول این شرکت است. شاهسوند محصولات خود از جمله مربا را به بازارهای خارجی صادر می‌کند.

بیشتر بخوانید:

 

خوشاب

برند خوشاب تجربه بالایی در تولید مربا داشته و سابقه‌ای 50 ساله در صنعت غذا دارد. این کارخانه که در مشهد واقع شده است، پرسنل آموزش دیده و بخش تحقیق و توسعه پیشرفته‌ای دارد. همین موضوع باعث شده تا محصولات خوشاب در بازار داخلی و خارجی خریدار داشته باشد.

صنایع غذایی آماده پز

صنایع غذایی آماده پز محصولات خود را با نام بهانه به بازار عرضه می‌کند. بهانه از میوه‌های سالم، باکیفیت و متنوع برای تولید مربا استفاده می‌کند. این کارخانه در تهران واقع شده و محصولات خود را به خارج از کشور صادر می‌کند.

مربا کشت چین

تولیدکننده معتبر بعدی مربا کشت چین است که ظرفیت بالایی برای تولید دارد. این کارخانه که در هشتگرد واقع شده، بسته‌بندی‌های ممتازی برای محصولات خود دارد. این برند محصولات خود را در بازارهای داخلی و خارجی به مشتریان عرضه می‌کند.

صنایع غذایی بیژن

کیفیت بالای مرباهای شرکت بیژن باعث شده تا تبدیل به برندی معتبر در خارج و داخل کشور شود. استفاده از مواد اولیه باکیفیت و تجهیزات مدرن از ویژگی‌های این برند است. کارخانه بیژن در تهران واقع شده است.

کارخانه آذوقه شیراز

آذوقه شیراز با نام برند حسنی تولیدکننده مربا است. این برند از جمله تولیدکنندگان برتر مربا در سی سال اخیر است. در نظر گرفتن ذائقه‌های مختلف و ایجاد تنوع در محصول یکی از دلایل اعتبار آذوقه در بازارهای داخلی و خارجی است.

راه سبز خاورمیانه پردیس

شرکت راه سبز خاورمیانه محصولات خود را با نام تجاری انجمن روانه بازار می‌کند. این شرکت صنایع غذایی که در تهران واقع شده، از جمله تولیدکنندگان مربا برای بازارهای بین‌المللی است.

انتهای پیام

مرتبط با : آذوقه شیرازآماده پزانجمنبیژنخوشابسحرشاناشاهسوندکشت چینمنحصر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز