بهترین برندهای سس مایونز در بازار

سس مایونز با ترکیب تخم مرغ، روغن، خردل و سرکه درست می‌شود و اولین بار در سال 1910 مورد استفاده قرار گرفته است. این سس کالری بالایی دارد، به‌گونه‌ای که هر قاشق آن شامل 110 کالری می‌شود. با این حال مایونز سس محبوبی برای استفاده در سالاد، غذا و ساندویچ است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه کاماپرس با بررسی سایت فودوتو بهترین برندهای سس مایونز در بازار را معرفی می‌کند.

سس مایونز مهرام

گروه تولیدی مهرام کار خود را از سال 1349 آغاز کرد. مهرام محصولات مختلفی تولید و عرضه می‌کند، با این حال سس مایونز این برند محبوبیت و شهرت بالایی در بازار پیدا کرده است. علاوه بر مایونز ساده، مایونز چیلی نیز از محصولات مهرام است.

راز آسمان پایتخت

 

سس بیژن

مهندس بیژن مهاجرین اولین فردی است که سس مایونز را در ایران تولید کرد. مهاجرین پس از آن در سال 1348 کارخانه بیژن را تأسیس کرد و سس مایونز و محصولات دیگری را روانه بازار کرد. سس مایونز بیژن در بسته‌بندی‌ها، سایزها و طعم‌‌های مختلفی تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید:

سس مایونز دلپذیر

شرکت دلپذیر فعالیت خود را از سال 1328 آغاز کرده و انواع سس مایونز را در بازار عرضه می‌کند. دلپذیر سس مایونز را در دو نوع کم چرب و پر چرب و در وزن‌ها و بسته‌بندی‌های مختلف تولید می‌کند.

سس مایونز برند کاله

کاله سس مایونز را در سه نوع کم چرب، پر چرب و بدون چربی و در طعم‌های ساده و چیلی تولید می‌کند. سس مایونز بدون چربی کاله بدون استفاده از روغن گیاهی تولید شده و کالری پایین‌تری نسبت به سایر انواع سس مایونز دارد.

 

سس مایونز دلوسه

دلوسه علاوه بر تولید سس مایونز پرچرب و کم چرب، خلاقیت بالایی در ترکیب سس مایونز با سایر سس‌ها دارد. دلوسه سس‌های مایوفل، مایوچاپ، مایودل، مایو کیو را با ترکیب مایونز با سایر سس‌ها تولید و در بازار عرضه کرده است. مایونز چیلی دیگر سس پرطرفدار دلوسه است.

انتهای پیام

مرتبط با : بیژندلپذیردلوسهکالهمهرام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز