پرفروش ترین اتو های بخار موجود در بازار

تور لحظه آخری-کاماپرس

یک اتو بخار خوب می‌تواند در مدت زمان کوتاهی تمامی چین و چروک‌های پارچه را از بین ببرد و یک لباس صاف و مرتب به شما تحویل بدهد. معیارهای متعددی مانند جنس کفه اتو، میزان توان، قدرت بخاردهی و سبک بودن وجود دارند که نقش اساسی در کیفیت اتو دارند. بسیاری از افراد ممکن است در پیدا کردن بهترین اتو دچار سردرگمی شوند. فروشگاه‌های اینترنتی با فراهم کردن امکان معرفی پرفروش‌ترین محصولات می‌توانند به افراد در انتخاب اتو مطمئن و کاربردی کمک کنند.

کاماپرس در ادامه به معرفی پرفروش‌ترین اتوهای بخار موجود در بازار می‌پردازد:

اتو بخار فوما مدل  FU-1839

این مدل اتو بخار فوما یکی از محصولات زیبا و کاربردی است که برای مصارف خانگی مناسب است. این اتو یک و نیم کیلوگرم وزن دارد و هنگام استفاده از آن به دست شما فشار وارد نمی‌شود. کفه این محصول از جنس سرامیکی است و به لباس‌ها آسیب نمی‌زند و باعث سوختگی پارچه نمی‌شود. مخزن آب تعبیه‌شده در این محصول 250 میلی‌لیتر طرفیت دارد و توان مصرفی اتو دو هزار و 200 وات است. کابل این اتو دو متر است و روکش الیافی دارد که ایمنی و دوام آن را تضمین می‌کند. از مزیت‌های این دستگاه سیستم تمیزسازی خودکار است که برای پاک کردن رسوبات از منافذ کفی انجام می‌شود.

اتو بخار گوسونیک مدل GSI-300

این مدل از اتو بخار گوسنیک توان مصرفی سه هزار وات را دارد. کفی سرامیکی این دستگاه باعث می‌شود که اتو به راحتی روی لباس سر بخورد و هیچ اثری از سوختگی ایجاد نشود. مخزن آب این اتو 450 میلی‌لیتر طرفیت دارد و در حین کاری نیازی به پر کردن مداوم ندارد. از سایر امکانات قرار این محصول قابلیت بخاردهی عمودی است که باعث می‌شود لباس‌ها در مدت زمان کوتاه‌تری صاف شوند. سیستم ضد رسوب این اتو باعث می‌شود که در طول زمان دوام بیشتری داشته باشد و دیرتر فرسوده شود.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید: 

اتو بخار فیلیپس مدل DST5040

این اتو بخار فیلیپس دارای توان مصرفی دو هزار 400 وات است و سیستم خاموشی خودکار آن از داغ شدن بیش از حد اتو جلوگیری می‌کند. کفه سرامیکی این محصول مانع از آسیب زدن و سوختگی لباس‌ها می‌شود. قابلیت بخاردهی عمودی از سایر ویژگی‌های این دستگاه است. ظرفیت 320 میلی‌لیتری این اتو باعث می‌شود که بتوان به مدت 45 دقیقه مداوم از بخاردهی پیوسته استفاده کرد. سیستم ضد رسوب برای استفاده بهینه از آب معمولی با املاح در این اتو قرار داده شده است.

اتو بخار مسافرتی سایونا مدل  SI2258

این اتو بخرا سایونا در دسته اتوهای مسافرتی طبقه‌بندی می‌شود و با 600 گرم وزن به راحتی قابل حمل است. دسته تاشو و کیفیت ساخت بالا از ویژگی‌های دیگر این محصول است. کفی نچسب این اتو به طوری طراحی شده است که امکان بخاردهی در سطح زیرین به خوبی وجود دارد. توان 800 واتی این دستگاه باعث می‌شود که در کمتر از یک دقیقه به گرما مناسب برای اتوکشی برسد و در عین حال مصرف برق بسیار کمی دارد. پنل تنظیم دما به شما کمک می‌کند دما مناسب را با توجه به نوع لباس انتخاب کنید. این محصول گزینه مناسبی برای استفاده دانشجویان در خوابگاه است.

اتو بخار سیماران مدل 8808

این مدل از اتو بخار سیماران با طراحی بدنه ارگانومیک بسیار خوش‌دست و سبک است و به دست شما در حین اتوکشی فشار وارد نمی‌کند. کفی نانوسرامیک این محصول دو برابر مستحکم‌تر از استیل است و مقاومت بالایی در باربر سایش و خراشیدگی دارد. این کفه نانوسرامیکی به راحتی به روی پارچه سر می‌خورد و باعث ایجاد سوختگی و آسیب به پارچه نمی‌شود. مخزن آب این اتو 400 میلی‌لیتر گنجایش دارد و امکان اتوکشی مداوم را برای شما فراهم می‌کند. سیستم ایمنی خودکار این محصول باعث می‌شود که در صورت روشن ماندن اتو به مدت 30 ثانیه در حالت افقی به سرعت خاموش شود و از آتش‌سوزی جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : سیمارانفومافیلیپسگوسونیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز