پرفروش‌ ترین محصولات سوپر مارکتی دیجی‌ کالا در ماه گذشته

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بسیاری افراد اقلام سوپرمارکتی موردنیاز خود را از دیجی کالا خریداری می‌کنند و برخی از این محصولات پرطرفدارتر و پرفروش‌تر از دیگر اجناس هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، از آنجا که این فروشگاه آنلاین اغلب اوقات تخفیف‌های بسیار خوبی برای محصولات در نظر می‌گیرد، یا با ارسال سریع سوپرمارکتی در بازه زمانی دلخواه مشتری محصولات را به دست او می‌رساند، از اولین فروشگاه‌هایی است که افراد خرید خود را از آن انجام می‌دهند. گفتنی است که اکثر محصولات برای اعضای دیجی پلاس به صورت رایگان ارسال می‌شود. در این فروشگاه برخی محصولات نسبت به سایر فروش بیشتری دارند که در ادامه 10 مورد از پرفروش‌ترین محصولات سوپرمارکتی طی یک ماه گذشته معرفی خواهد شد.

اخبار پربازدید امروز:

رب گوجه فرنگی چین چین 800 گرمی

قیمت: 34 هزار و 850 تومان

راز آسمان پایتخت

این محصول در دیجی کالا ارسال سریع دارد؛ یعنی در هر بازه زمانی که مشتری بخواهد محصول را تحویل می‌دهند. این محصول 86 درصد رضایت مشتریان را جلب کرده است. رب گوجه فرنگی چین چین در فروشگاه‌های آنلاین دیگر تا 35 هزارتومان نیز قیمت دارد.

کپسول هیرویت هلث اید بسته 30 عددی

قیمت با تخفیف: 43 هزار و 300 تومان

این محصول که قیمت آن 88 هزار و 800 تومان است با تخفیف 51 درصدی برای مشتریان ارائه می‌شود. این کپسول یک مولتی ویتامین مینرال است که از روی تشکیل شده و برای سلامت مو استفاده می‌شود. این محصول در داروخانه‌ها با قیمتی حدود 90 هزارتومان عرضه می‌شود.

روغن مخصوص سرخ کردنی بهار 1.5 لیتری

قیمت: 21 هزار و 600 تومان

این محصول در دیجی کالا 88 درصد رضایت خریداران را جلب کرده و یکی دیگر از پرفروش‌ترین‌های سوپرمارکت این فروشگاه شده است. این محصول در دیجی‌کالا ارسال سریع دارد و در بازه دلخواه به مشتری تحویل داده می‌شود. این محصول در بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین ناموجود ثبت شده است.

مایع ظرفشویی پریل مدل لیمو وزن 3.75 کیلیوگرمی

قیمت با تخفیف: 75 هزار و 300 تومان

این محصول که قیمتی حدود 83.5 هزارتومان داشته با تخفیف 10 درصدی برای خریداران عرضه می‌شود. امتیاز این محصول پریل در دیجی‌کالا 88.8 درصد است و این محصول به صورت سریع برای خریداران ارسال می‌شود. قیمت مایع ظرفشویی پریل در دیگر فروشگاه‌های آنلاین تا 90 هزارتومان ثبت شده است.

بسته 4 عددی کنسرو ماهی تون در روغن گیاهی طبیعت 180 گرمی

قیمت با تخفیف: 95 هزارتومان

این محصول با تخفیف 19 درصدی ارائه می‌شود و پیش ازآن قیمتی حدود 118 هزارتومان داشته است. امتیاز ثبت شده برای این محصول خوراکی 87.4 درصد است. گفتنی است که قیمت تکی این محصول نیز در پیشنهاد شگفت‌انگیز دیجی‌کالا قرار دارد و با تخفیف 27درصدی 21 هزار و 500 تومان عرضه می‌شود.

چیپس سیب‌ زمینی با طعم نمک باتو 450 گرمی

قیمت با تخفیف: 26 هزار و 900 تومان

این محصول که پیش از تخفیف 48 هزارتومان فروخته می‌شد در پیشنهاد شگفت‌انگیز دیجی‌کالا قرا گرفته و با44 درصد تخفیف در مدت محدود عرضه می‌شود. بسیاری از خریداران از خرید این محصول راضی بوده و امتیاز 89.6 درصد برای این محصول ثبت شده است.

روغن نیمه جامد لادن 5 کیلوگرمی

قیمت: 91 هزارتومان

این محصول دیجی‌کالا شامل ارسال سریع می‌شود و در بازه دلخواه به دست خریدار می‌رسد. امتیاز ثبت شده کاربران برای این محصول 90.3 درصد است. این محصول تراریخته به صورت نیمه جامد در بسته‌های حلبی ارائه می‌شود. این محصول در فروشگاه‌های دیگر با قیمتی حدود130 هزارتومان نیز عرضه می‌شود.

سس گوجه فرنگی بیژن 550 گرمی

قیمت: 21 هزار و 900 تومان

این محصول بیژن 88 درصد رضایت کاربران را به خود جلب کرده است. این محصول در هر قاشق غذاخوری 16.25 کیلیوکالری انرژی، 2.67 گرم قند، 0 گرم چربی، 0.33 گرم نمک و 0 گرم اسیدهای چرب ترانس دارد. این محصول در فروشگاه‌ آنلاین ترب از 16 تا 20 هزارتومان موجود است.

کنسرو تن ماهی تن در روغن تحفه 180 گرمی

قیمت با تخفیف: 27 هزار و 300 تومان

این محصول با تخفیف 6 درصد ارائه می‌شود و قیمت پیش از تخفیف آن 28 هزار و 900 تومان بوده است. 81.6 درصد افراد از این کالا رضایت کافی را داشته‌اند. این محصول در فروشگاه ترب تا 31 هزار و 800 تومان نیز قیمت دارد.

شامپو بدن گیاهی صحت مدل گوار و گیلیسرین 300 میلی‌لیتری

قیمت: 17 هزار و 800 تومان

این محصول صحت مناسب انواع پوست به‌خصوص پوست‌های حساس ارائه می‌شود. امتیاز رضایت کالا این محصول در دیجی کالا 86 درصد است. این شامپو در  فروشگاه‌های دیگر نیز همین قیمت را دارد. در این محصول از گیاه گوار و گیلیسرین استفاده شده است.

مرتبط با : دیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز