پرفروش‌ترین یخچال و فریزرهای دیجی‌کالا در دی ماه

خرید یخچال و فریزر برای خانه شاید کار ساده‌ای به نظر برسد. اما زمانی که وقت عمل فرامی‌رسد، انتخاب از بین انواع مختلف یخچال و فریزر، برندهای مختلف، رنگ‌ها و طرح‌های متفاوت موجود ممکن است وضعیت را کمی پیچیده کند. اولین گام برای خرید مناسب، درنظرگرفتن نیازها و شناسایی ویژگی‌های هر محصول است. با این حال شناخت پرفروش‌ترین یخچال و فریزرهای بازار ممکن است انتخاب را آسان‌تر کند.

در ادامه کاماپرس پرفروش‌ترین یخچال و فریزرهای دیجی‌کالا را به شما معرفی می‌کند؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

یخچال و فریزر سایدبای‌ساید ایکس‌ویژن، مدل تی اس 551

اندازه این محصول 20 فوت است. یخچال ایکس‌ویژن مجهز به آبسرد کن است. به‌علاوه یک نمایشگر دیجیتال بر روی درب قرار دارد که وضعیت عملکرد و تنظیمات را نشان می‌دهد. سیستم گردش هوای چندگانه و رده مصرف انرژی آ دیگر ویژگی‌های دستگاه هستند.

آریاک سفر

 

بیشتر بخوانید:

یخچال و فریزر 14 فوتی امرسان

این یخچال و فریزر از نوع بالا و پایین است. در قسمت بالایی فریزر و در قسمت پایین یخچال قرار دارد. به سبب اندازه کوچکی که این محصول دارد، مناسب فضاهای کوچک و خانواده‌های کم‌جمعیت است. چهارطبقه برای قسمت یخچال در نظر گرفته شده که قابلیت تنظیم ارتفاع دارند. قیمت بالایی یا همان فریز هم دو طبقه برای قرارگیری مواد غذایی منجمد دارد.

یخچال و فریزر 20 فوت برند امرسان

این محصول شرکت امرسان مجموعاً 307 لیتر گنجایش دارد. قسمت بالایی به یخچال و قسمت پایین به فریزر اختصاص یافته است. در بخش فریزر سه عدد کشو برای قرارگیری مواد غذایی تعبیه شده است. نمایشگر لمسی و هوشمندی که در قسمت بالایی قرار دارد، امکان تنظیم دستگاه و مشاهده عملکرد آن را فراهم کرده است. سیستم انجماد سریع و عیب‌یابی هوشمند دیگر ویژگی‌های این محصول هستند.

یخچال و فریزر سایدبای‌ساید تی‌سی‌ال مدل اس 660

این یخچال 28 فوتی در رنگ‌های سفید، تیتانیومی و نقره‌ای مات به خریداران عرضه می‌شود. هر دو بخش یخچال و فریزر دارای چهار طبقه و دو کشو برای نگهداری مواد غذایی هستند. استفاده سیستم گردش هوای چندگانه سبب شده تا مواد غذایی داخل یخچال بسیار تازه بمانند و انرژی کمتری هم صرف شود. رده مصرف انرژی دستگاه آ + است.

یخچال و فریزر تی‌سی‌ال مدل اس 545

یخچال سایدبای‌ساید 28 فوتی تی‌سی‌ال دارای سیستم ضد برفک نو فراست است. قسمت یخچال 321 لیتر و بخش فریزر 138 لیتر گنجایش دارد. این محصول در رنگ‌های تیتانیومی و استیل در دسترس است.

یخچال و فریزر 24 فوت بست

دیگر یخچال و فریزر پرفروش دیجی‌کالا محصول شرکت بست بوده و به‌صورت بالا و پایین طراحی شده است. فریزر که در قسمت پایینی قرار گرفته، چهار کشو دارد. بر روی درب بالایی یخچال آب‌سردکن قرار گرفته است. قسمت داخلی یخچال نیز سه طبقه و دو کشو برای نگهداری میوه دارد. طبقات و کشوهای دستگاه به‌راحتی قابل جدا شدن و شستشو هستند.

یخچال و فریزر اسنوا مدل اس سه

اندازه این یخچال بالا و پایین اسنوا 27 فوت بوده و 400 لیتر گنجایش دارد. استفاده از سیستم نوفراست سبب شده تا برفک‌زدایی یخچال به‌صورت خودکار انجام شود. فریزر دستگاه که در قسمت بالایی قرار دارد، بدون کشو از نوع طبقه است. همچنین این محصول مجهز به آبسرد کن است.

انتهای پیام

مرتبط با : امرسانایکس ویژنبستتی سی الدیجی کالا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز