ارزان‌ترین ماشین لباسشویی های الگانس در بازار چند؟

لست سکند

خرید ماشین لباسشویی باکیفیت و با قیمت مناسب موضوعی است که با کمی گشت و گذار در بازار و یا فروشگاه های اینترنتی ذهن مشتریان را مشغول می‌کند. با توجه به تنوع برند و قیمت انتخاب یک ماشین لباسشویی ارزان و به صرفه که از کیفیت مطلوبی هم برخوردار باشد یک چالش سخت به نظر می رسد.

در این میان، الگانس یک برند ایرانی است که محصولات آن با دیگر برندهای موجود در بازار رقابت می کنند. کاماپرس در ادامه به معرفی ارزان‌ترین ماشین لباسشویی‌های برند الگانس می‌پردازد؛

ماشین لباسشویی دوقلو الگانس

ظرفیت این ماشین لباسشویی 13 کیلوگرم است. یک فیلتر پرزگیر و پروانه حباب‌ساز درون محصول تعبیه شده است. برای ورود کامل هوا به داخل خشک‌کن یک سیستم ایرجت تعبیه شده است. با وجود سیستم ایمنی توقف موتور، زمانی که درب خشک‌کن باز می‌شود، موتور و پروانه شوینده متوقف می‌شوند. قیمت این ماشین لباسشویی حدود 3 میلیون و 700 هزار تومان است.

ماشین لباسشویی 6 کیلوگرمی الگانس

ماشین لباسشویی پی 101 الگانس با قیمت 11 میلیون و 200 هزار تومان یکی از گزینه‌های موجود برای خرید ماشین لباسشویی است. این دستگاه 13 برنامه شستشوی متفاوت و برنامه‌ شستشوی ضدباکتری دارد. قابلیت هوشمند کنترل دما دیگر ویژگی این محصول است. برچسب مصرف انرژی این دستگاه آ +++ است.

ماشین لباسشویی 7 کیلوگرمی الگانس

این مدل از لباسشویی الگانس که مجهز به قابلیت شستشوی اقتصادی است، قیمتی 11 میلیون و 800 هزارتومانی دارد. تعداد 15 برنامه شستشو برای این دستگاه تعریف شده است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به عیب‌یابی هوشمند، قفل کودک، حالت اتوکشی آسان، قابلیت تنظیم دما و غیره اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

ماشین لباسشویی هشت و نیم کیلوگرمی الگانس

این ماشین لباسشویی هشت و نیم کیلوگرمی الگانس مجهز به قابلیت اضافه‌کردن لباس در حین شستشو است. حداکثر دور خشک‌کن دستگاه هزار و 200 دور در دقیقه بوده و قابلیت تنظیم دما بین 30 تا 95 درجه را دارد. دیگر ویژگی این محصول قابلیت شستشوی سریع است. رتبه مصرف انرژی آن نیز آ ++ است. قیمت این محصول در بازار 13 میلیون و 500 هزار تومان است.

ماشین لباسشویی مدل ام 303 الگانس

ظرفیت این لباسشویی هشت و نیم کیلوگرم است. 16 برنامه شستشوی مختلف برای آن تعریف شده که یکی از آنها برنامه شستشوی سریع 20 دقیقه‌ای است. این محصول دارای قابلیت‌های اضافه‌کردن لباس در حین شستشو، کنترل هوشمند دما، قفل کودک، شستشوی اقتصادی و غیره است. قیمت تعیین شده برای این محصول 13 میلیون و 900 هزار تومان است.

در سایت شرکت الگانس اطلاعات کامل به همراه قیمت محصولات درج شده است.

نویسنده: مریم آقامحمدی

انتهای پیام

مرتبط با : الگانس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز