پرفروش‌ترین گوشی موبایل با کیفیت دوربین 50 مگاپیکسلی

گوشی موبایل-کاماپرس
لست سکند

گوشی موبایل با کیفیت دوربین 50 مگاپیکسلی در مدل‌های پرفروش، اغلب با کیفیت دوربین جلوی 13 مگاپیکسلی عرضه شده و محصولی قابل قبول برای عکاسی و فعالیت مجازی به حساب می‌آید. این مدل گوشی در دو برند سامسونگ و شیائومی با قیمت حدودی 5 تا 15 میلیون تومان بیشترین فروش را داشته است. در اغلب موارد این محصولات با ظرفیت حافظه داخلی 64 تا 128 گیگابایتی و ظرفیت حافظه رم 4 تا 8 گیگابایتی عرضه شده‌اند. تعداد هسته‌های پردازشگر در این مدل‌ها هشت عدد بوده و همگی ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارند.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین گوشی‌های موبایل با کیفیت دوربین 50 مگاپیکسلی را با جست‌وجو در سایت تکنولایف معرفی می‌کند.

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A14 ویتنام

این محصول سامسونگ با سایز صفحه نمایش 6.6 اینچی عرضه شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت حدودی 5 میلیون تومان در حال خرید و فروش است. این گوشی موبایل با حافظه داخلی 64 گیگابایتی و حافظه رم 4 گیگابایتی عرضه شده و از هشت هسته پردازشگر استفاده می‌کند. کیفیت دوربین‌های پشت این محصول 50، 5 و 2 مگاپیکسلی بوده و کیفیت دوربین جلوی آن 13 مگاپیکسل در نظر گرفته می‌شود. این گوشی از شبکه اینترنت 4G پشتیبانی کرده و قابلیت استفاده از امکان شارژ سریع 15 وات را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A14 ویتنام-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 12

این گوشی شیائومی با ظرفیت حافظه داخلی 128 گیگابایتی و حافظه رم 8 گیگابایتی عرضه شده و با قیمت حدودی 7 تا 10 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این گوشی موبایل امکان استفاده از سه دوربین با کیفیت‌های 50، 8 و 2 مگاپیکسلی را فراهم کرده و دوربین جلویی با کیفیت 13 مگاپیکسل دارد. ظرفیت باتری این محصول 5000 میلی آمپر ساعت بوده و قابلیت شارژ سریع 33 واتی را فراهم می‌کند. این گوشی شیائومی که محصولی نسبتا مقاوم در برابر رطوبت و گرد و خاک است، با سایز صفحه نمایش 6.67 اینچ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 12-کاماپرس

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A54 5G ویتنام

این گوشی سامسونگ با سایز صفحه نمایش 6.4 اینچی عرضه شده و قیمتی در حدود 15 میلیون تومان دارد. ظرفیت حافظه داخلی و رم این محصول به ترتیب 256 و 8 گیگابایت در نظر گرفته می‌شود و در آن امکان استفاده از دو سیم‌کارت به طور همزمان فراهم شده است. این گوشی موبایل با سه دوربین 50، 12 و 5 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین مگاپیکسلی در جلو طراحی شده و در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. علاوه بر آن، این محصول ضدآب با ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی عرضه شده و از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می‌کند.

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A54 5G ویتنام-کاماپرس

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11

این گوشی با ظرفیت حافظه داخلی 128 گیگابایتی و حافظه رم 4 گیگابایتی عرضه شده و با قیمت حدودی 7 تا 10 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این موبایل، سایز صفحه نمایش 6.43 اینچی داشته و دوربین‌های 4 گانه آن با کیفیت‌های 50، 8، 2 و 2 مگاپیکسلی عرضه شده‌اند. کیفیت دوربین جلوی این محصول نیز 13 مگاپیکسل است. این گوشی شیائومی از شبکه اینترنت 4G پشتیبانی کرده و از دو سیم‌کارت به شکل همزمان استفاده می‌کند.

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفسامسونگشیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز