پرسپولیس یک بار دیگر النصر را شکست داد

لست سکند

با رد استیناف باشگاه النصر توسط کمیته انضباطی ای اف سی، پرسپولیس یک بار دیگر این باشگاه را شکست دارد.
به گزارش کاماپرس، باشگاه النصر عربستان بعد از باخت در ضربات پنالتی مقابل پرسپولیس و از دست دادن دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا به کمیته انضباطی ای اف سی شکایت کرد. آنها در این شکایت مدعی شدند پرسپولیس از بازیکنان جدید بعد از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه استفاده کرده، موضوعی که از طرف کمیته انضباطی AFC رد شد.
اخبار مهم مرتبط را بخوانید

با این حال سعودی ها آرام نگرفتند. باشگاه النصر عربستان پس از ناکامی در شکایت از باشگاه پرسپولیس در کمیته انضباطی AFC، با استفاده از چند وکیل بین‌المللی این پرونده را در کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا مطرح و هفته گذشته لایحه شکایت 130 صفحه‌ای خود علیه باشگاه پرسپولیس را به این کمیته ارسال کرد.

آنها با طرح اعتراض به کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا ضمن اعتراض به این حکم دلایل دیگری را برای محکومیت پرسپولیس مانند صدور مجوز حرفه ای این باشگاه با توجه به بدهکاری سرخ پوشان مطرح کردند، که امروز اعضای کمیته استیناف شکایت جدید النصر را هم رد کردند.
حالا و با رد این استیناف تیم قرمز پایتخت به عنوان فینالیست قطعی لیگ قهرمانان آسیا از منطقه غرب خواهد بود .شاگردان یحیی گل محمدی ۲۹ آذر در ورزشگاه الجنوب دوحه به مصاف نماینده شرق آسیا به میدان می روند.

راز آسمان پایتخت

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : پرسپولیس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز