پردرآمدترین شغل‌ ها در ترکیه را بشناسید

لست سکند

طبق اعلام رصدخانه مهاجرت ایران، ایرانی‌ها ۳.۵ میلیارد دلار در ترکیه سرمایه‌گذاری کرده‌اند که نشان از علاقه شدید ایرانی‌ها برای مهاجرت به این کشور و فرصت‌های خوب مهاجرتی در ترکیه دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نزدیکی ترکیه به ایران، نزدیکی فرهنگی و شرایط راحتی که ترکیه نسبت به سایر همسایه‌ها برای ایرانی‌ها در نظر گرفته است موجب شده تا ایرانی‌های زیادی در این سال‌ها به ترکیه مهاجرت کنند. در این میان برخی ترکیه را به عنوان یک مقصد نهایی انتخاب کرده‌اند و برخی دیگر از این کشور برای یک سکوی پرتاب به کشورهای دیگر نگاه می‌کنند. با هر رویکردی که به ترکیه داشته باشید پیدا کردن یک شغل پردرآمد در این کشور اهمیت فراوانی دارد.

در اینجا سعی داریم به کمک دیتاهای وب‌سایت سروش فردا به پردرآمدترین مشاغل ترکیه نگاهی بیندازیم.

کار در ترکیه-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

۱. پزشکی: مثل خیلی از جاهای دیگر دنیا شغلی که با جان انسان‌ها در ارتباط است، درآمد بیشتری هم دارد. طبق آمارها متوسط درآمد ماهانه پزشکان و جراحان در ترکیه ۲۹۱۰۰ لیر است. تا سال‌ها پزشکاران خارجی اجازه فعالیت در ترکیه را نداشتند اما از سال ۲۰۱۱ به بعد با تغییر قانون پزشکان و جراحان خارجی می‌توانند در ترکیه فعالیت کنند. بنابراین دریافت مجوز کار به عنوان پزشک می‌تواند یک گزینه مناسب برای کار پردرآمد در ترکیه باشد.

۲. قاضی: دومین شغل پردرآمد ترکیه قضاوت است. قضات دستگاه قضایی ترکیه به صورت متوسط ماهانه ۲۴۵۰۰ لیر حقوق دریافت می‌کنند. طبق قوانین کار در ترکیه فقط متولدین ترکیه می‌توانند این پست را احراز کنند و هیچ فرد خارجی‌ نمی‌تواند در ترکیه قاضی شود.

۳. وکیل: وکلا در ترکیه به صورت ماهانه ۱۹۸۰۰ لیر درآمد دارند که حقوق قابل توجهی است. درهای این رشته هم به روی مهاجران و خارجی‌ها طبق قوانین ترکیه بسته است. اساسا طبق قوانین ترکیه افراد خارجی نمی‌توانند در مشاغل مرتبط با دستگاه قضایی ترکیه فعالیت کند.

۴. مدیران ارشد بانکی: هر مهاجری می‌تواند برای احراز این پست اقدام کند. اگرچه رسیدن به این صندلی شرایط سختی دارد که هر کسی از پس آن برنمی‌آید و رزومه بسیار خوب و قدرتمندی لازم دارد. درآمد ماهانه مدیران ارشد بانکی در ترکیه ۱۸۶۰۰ لیر است.

۵. مدیران ارشد اجرایی: در این زمینه هم در ترکیه نسبت به موقعیت‌های شغلی دیگر کار بیشتری برای مهاجران پیدا می‌شود. فعالیت به عنوان مدیرعامل یا مدیر اجرایی کمپانی‌ها در ترکیه می‌تواند بین ۱۷ تا ۱۸ هزار لیر در ماه برای شما حقوق به همراه داشته باشد.

۶. مدیر مالی ارشد: اگر بتوانید برای پست مدیریت ارشد مالی یک شرکت موقعیت کاری در ترکیه پیدا کنید باید امیدوار باشید که حقوق ماهانه ۱۶۳۰۰ لیر را دریافت کنید.

۷. دندان پزشک: دندان‌پزشک‌ها در ترکیه به صورت متوسط ۱۵۷۰۰ لیر حقوق دریافت می‌کنند. درهای این رشته اما به سوی مهاجران و خارجی‌ها بسته است.

۸. اساتید دانشگاه: اساتید دانشگاه در ترکیه ۱۱۷۰۰ لیر حقوق می‌گیرند.

۹. خلبان: خلبان‌ها در ترکیه هم ۱۱۷۰۰ لیر حقوق می‌گیرند.

۱۰. مدیر مارکتینگ: مدیران مارکتینگ در کمپانی‌های بزرگ و کسب و کارهای کوچک طرفدارهای زیادی دارند و از جمله کارهایی هستند که به خارجی‌ها هم داده می‌شود. متوسط حقوق در این رشته شغلی ۱۰۵۰۰ لیر است.

موسسه حقوقی سروش فردا

موسسه حقوقی سروش فردا (موسسه بین المللی سروش فردا)، در زمینه مشاوره حقوقی بین الملل فعالیت خود را زیر نظر وکلای پایه یک دادگستری ایران آغاز کرده است و امروز به عنوان یکی از معتبرترین موسسات حقوقی ایران شناخته می شود. در صورتی که تمایل دارید مهاجرت تحصیلی، کاری یا سرمایه‌گذاری داشته باشید, می‌توانید با اطمینان با کارشناسان این موسسه مشورت کنید. سروش فردا فعالیت‌های زیادی برای مهاجرت به آسیا، اروپا و آمریکای شمالی انجام داده است و در این راستا یک برند شناخته شده است.

همچنین مجموعه های گوتوتی آر و حامی مهاجر نیز این خدمات را ارایه می‌کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : حامی مهاجرسروش فرداگوتوتی آر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز