پراید هاچ بک صفر کیلومتر و پراید 151 پلاس در بازار چند؟

قیمت پراید که در سراشیبی سقوط بود، دوباره با افزایش روبرو شد. این برگشت دوباره به مسیر صعودی روی قیمت پراید هاچ بک صفر و پراید ۱۵۱ هم تاثیر زیادی داشته است.

به گزارش کاماپرس، با اینکه قیمت پراید چند روزی ثابت مانده بودو حتی خیلی از کارشناسان پیش بینی می کردند سقوط بیشتری را تجربه می کند، از دیروز دوباره از رکود بیرون آمد و قیمتها گران تر از قبل شد.

البته این افزایش قیمت فقط مخصوص دیروز نبود، امروز هم قیمت پراید نسبت به دیروز تغییر کرد و بیشتر شد. این در حالی است که خیلی از فعالان خودرو از رکود در بازار خرید و فروش می گویند و اینکه خریداران در انتظار کاهش قیمتها فعلا علاقه ای به خرید خودرو نشان نمی دهند.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

قیمت پراید امروز پنج شنبه ۲۰ آذرماه

راز آسمان پایتخت

رصد بازار نشان می دهد امروز هم قیمت انواع پراید حدود یک میلیون تومان افزایش داشته است. یعنی در دو روز گذشته ۲ میلیون تومان به قیمت انواع پراید اضافه شده است.
قیمت 111 ، SE در بازار آزاد دیروز 120 میلیون تومان شده بود، اما امروز با قیمت ۱۲۱ میلیون تومان به مشتری عرضه می شود.

قیمت پراید ۱۳۱ se که دیروز با قیمت ۱۰۱ میلیون تومان فروخته می شد در حال حاضر یک میلیون گران تر از دیروز است و با قیمت ۱۰۲ میلیون تومان معامله می شود.

پراید ۱۳۲se سال ۱۳۹۸ هم دیروز ۱۰۳ میلیون تومان قیمت داشت، اما در بازار امروز این پراید با قیمت ۱۰۴ میلیون تومان به فروش می رسد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

پراید ۱۵۱ se هم در بازار خودروی دیروز ۱۰۶ میلیون تومان معامله می شد، اما امروز در حدول قیمتی اقتصاد آنلاین قیمت آن با یک میلیون افزایش ۱۰۷ میلیون تومان شده است.

قیمت پراید ۱۵۱ پلاس هم در بازار دیروز ۱۱۶ میلیون تومان قیمت داشت، اما این خودرو امروز با افزایش یک میلیونی ۱۱۷ میلیون تومان فروخته می شود.

مرتبط با : سایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “پراید هاچ بک صفر کیلومتر و پراید 151 پلاس در بازار چند؟

  1. حسین گفته:

    پرایدبیشترین آمارمرگ ومیرروتوتصادفات داره الکی تبلیغ نکنید ۳۰تومن براش زیاده.اولین بارمن همچین چیزی رو نوشتم .چرادروغ میگیدزورتون گرفته؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز