پاییز بورس با رشد خاتمه پیدا کرد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شاخص کل بورس دیروز 16 هزار و 925 واحد کم شد و به محدوده یک میلیون و 318 هزار و 467 واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز نسبت به دیروز 4 هزار و 310 واحد بالا رفت و 348 هزار و 213 واحد شد. بسته حمایتی دولت و اقداماتی درباره مقابله با تخلفات بورسی باعث شده تا وضعیت بازار سرمایه بهبود پیدا کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سیدمهدی پارچینی، سرپرست مدیریت نظارت بر بورس‌ها، از برخورد هوشمند با رنج کشیدن متخلفان بورس در آینده نزدیک خب داده است. سیدمهدی پارچینی اعلام کرده که در حال حاضر پس از سفارش گذاری و انجام تخلفاتی مانند رنج و…، برخورد ناظر هم خلاف قانون است. این نهاد در نظر دارد تا در این خصوص نظارت پیش بینی را محقق کند، یعنی قبل از رسیدن سفارش‌ها خاص به هسته معاملات، این نوع سفارشات شناسایی و برخورد صورت بگیرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

مجلس هم تلاش دارد تا جایگاه بازار سرمایه را بین بخش‌های مختلف دولتی بهبود دهد. اخیرا محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، اعلام کرده است که بازار سرمایه هیچ جایگاهی در هیئت وزیران ندارد و به همین دلیل کمیسیون اقتصادی مجلس خواستار ارتقا جایگاه بازار سرمایه است.

نگاه کلی به بورس امروز

دیروز ارزش معاملات خرد بازار سرمایه 2 هزار و 790 میلیارد ریال اعلام شد و حجم آن به 454 میلیارد سهم رسید. نمادهای «فملی»، «فولاد» و «فارس» در روز جاری بیشترین اثر را روی شاخص کل بورس داشتند. بیشترین ارزش معاملات امروز بازار بورس هم مربوط به سهام «وگردش»، «فولاد» و «کالا» بود.

نمادهای «قثابت»، «نمرینو» و «رافزا» هم بیشترین افزایش قیمت پایانی را در معاملات امروز بازار بورس داشتند. امروز شاخص کل فرابورس هم 83 واحد نسبت به روز گذشته بالا رفت و در سطح 18 هزار و 523 واحدی قرار گرفت.

مرتبط با : سازمان بورس
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز