حمایت دولت سرانجام باعث رشد بورس شد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شاخص کل بورس طی روز جاری 9 هزار و 841 واحد رشد پیدا کرد و به مرز یک میلیون و 301 هزار و 517 واحدی رسید. شاخص کل هم وزن نیز 407 واحد بالا رفت و در محدوده 343 هزار و 902 واحدی قرار گرفت. به نظر مصوبات ستاد اقتصادی دولت بار دیگر باعث رشد بازار بورس شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار سرمایه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید

به گزارش کاماپرس، مجید عشقی، رئیس سازمان بورس، معتقد است که مصوبه اخیر دولت تا حد زیادی خیال بازیگران بازار سرمایه را راحت می‌کند. سازمان بورس به دنبال ایجاد شرایطی است که به واسطه آن بازار سرمایه به عنوان یک نهاد کمک کننده به اقتصاد و تولید عمل کند و در واقع باعث رشد تولید و شکوفایی بیشتر اقتصاد کشور شود.

راز آسمان پایتخت

اخبار مرتبط را بخوانید:

عشقی بیان کرده که قطعا بازار سرمایه با اجرای بندهای این مصوبه، شرایط بهتری پیدا خواهد کرد. با این حال باید شرایط دیگری هم فراهم شود تا کم کم اعتماد مردم به بازار سرمایه برگردد. رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار معتقد است که با عملی شدن این مصوبات بازار سرمایه مسیر خود را پیدا خواهد کرد و برگشت اعتماد هم به تدریج رخ خواهد دارد. در واقع باید اکنون به بازار سرمایه فرصت داد و منتظر نتایج تصمیمات موثر بازار ماند.

وضعیت کلی بازار بورس طی روز جاری

امروز حجم معاملات خرد بازار 4.07 میلیارد سهم شد و ارزش آن به 23 هزار و 42 میلیارد ریال رسید. نمادهای «فولاد»، «پارسان» و «فارس» بیشترین تاثیر را در شاخص کل بورس داشتند. بیشترین ارزش معاملات امروز بورس هم مربوط به نمادهای «کالا»، «فرابورس» و «خودرو» بود. نمادهای «افرا»، «وبملت» و «ونوین» هم بیشترین افزایش قیمت پایانی را داشتند. در مجموع در پایان معاملات امروز بورس 48 درصد بازار رشد قیمت داشتند و 49 درصد هم با افت نرخ مواجه شدند.

مرتبط با : سازمان بورس
اوج آرام
ایده سبز
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز