اعلام پایان شرایط اضطراری کرونا در کشور

تورهای مسافرتی لحظه آخر
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت با انتشار اطلاعیه‌ای از پایان شرایط اضطراری کرونا و استفاده همگانی از ماسک خبر داد.

به گزارش کاماپرس، در اطلاعیه وزارت بهداشت آمده است:  با توجه به اعلام کمیته علمی کشوری کرونا از این پس لازم نیست همه افراد جامعه از ماسک استفاده کنند.

در ادامه این اطلاعیه که بر اساس نظر کمیته علمی کرونا منتشر شده، آمده است: با توجه به شرایط با ثبات کنونی و پایان وضعیت اضطراری کرونا، به جای توصیه عمومی به کل جامعه برای استفاده از ماسک، تأکید می‌شود صرفا افرادی که دارای سن بالا، بیماری زمینه‌ای، نقص ایمنی، بیماری‌های کلیوی، قلبی، ریوی و کبدی هستند و نیز کسانی که در تماس مستقیم با فردی بوده‌اند که مشکوک یا قطعا مبتلا به کرونا بوده باید از ماسک استفاده کنند.

در همین رابطه در مورد مراکز بهداشتی و درمانی مطرح شده است: در مناطقی که انتقال عمومی کرونا گزارش شده باشد، استفاده از ماسک برای همه اعم از کارکنان و مراجعان این مراکز، توصیه می‌شود. با این حال در مناطقی که انتقال قطعی به صورت تک گیر وجود داشته باشد، استفاده از ماسک صرفا برای کارکنان درگیر با بیماران توصیه می‌شود.

راز آسمان پایتخت

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “اعلام پایان شرایط اضطراری کرونا در کشور

  1. محمدرضا علیپور گفته:

    وا مگه پایانش اعلام نشده بود؟؟ عجیبا و غریبا والا من فکر میکردم یک سال پیش پایانش بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز