ویژگی و قیمت مدل های پرفروش سرخ کن نینجا

نینجا یکی از برندهای مطرح در بازار لوازم خانگی ایران است و سرخ کن‌های این برند نیز جزو پرفروش‌های بازار محسوب می‌شود. دلیل محبوبیت سرخ‌ کن‌های نینجا، کارایی و تنوع بالا و قیمت مناسب است.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین مدل‌های سرخ کن نینجا را معرفی کرده است.

سرخ کن نینجا مدل AF400

برای خرید مدل بزرگ و دارای ظرفیت بیشتر سرخ کن باید به سراغ مدل AF400 سرخ کن نینجا رفت. این مدل با ظرفیت 9.5 لیتری برای استفاده در رستوران‌ها، خانواده‌های پرجمعیت و مهمانی‌ها کاملا مناسب است. این مدل سرخ کن دارای سبد دو مخزنه، پنل لمسی و پخت با حداقل روغن است.

دو مخزنه بودن سرخ کن سبب می‌شود که بتوان دو نوع غذای مختلف را به طور همزمان در آن آماده کرد. این سرخ کن برخلاف مدل‌های دیگر نیاز به گرم کردن ندارد و فقط با دو تا سه قاشق روغن می‌توان غذاهای سالم و بی روغن با طعم عالی را تهیه کرد.

سرخ کن نینجا مدل AF400 در زمستان 1402 به قیمت 16 میلیون و 700 هزار تومان به فروش می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

سرخ کن نینجا

سرخ کن نیجا مدل AF160

این مدل از سرخ کن نینجا، از جمله مدل‌های اقتصادی و به صرفه این برند است. این سرخ کن 5.2 لیتری، یکی از گزینه‌های مناسب برای مصارف خانگی و به‌­ویژه برای خانواده‌های کم جمعیت است. جمع و جور بودن نیز یکی از مزایای سرخ کن AF160 برای آشپرخانه‌های کوچک است. طراحی این سرخ کن بسیار زیبا و ظریف است و برای هر نوع دکوراسیون آشپرخانه می‌تواند مناسب باشد. این سرخ کن دارای پنل لمسی و قطع کن خودکار است. دمای آن را می‌توان به دلخواه تا 200 درجه سانتیگراد تنظیم و از شش برنامه آماده آن برای پخت انواع غذا و کبابی کردن و گرم کردن آن استفاده کرد.

سرخ کن نینجا مدل AF160 به قیمت 7 میلیون و 800 هزار تومان به فروش می‌رسد.

سرخ کن نینجا

سرخ کن نینجا مدلAF100

AF100  یکی دیگر از مدل‌های اقتصادی و جمع و جور نینجا برای مصارف خانگی و خانواده‌های کم جمعیت است؛ به طوریکه گنجایش 3.8 لیتری این مدل باعث مصرف کم انرژی و روغن در هنگام پخت غذا می‌شود. البته این مدل از مزایای سایر سرخ‌ کن‌های نینجا نیز برخوردار است. داشتن صفحه لمسی، برنامه‌های پیش فرض و قابلیت تنظیم دما در این مدل نیز شبیه دیگر مدل‌های نینجا است. برای نمونه می‌توان سیب زمینی را با حدود 80 درصد روغن کمتر در این دستگاه سرخ کرد. این مدل سرخ کن نینجا از دیگ سرامیکی نچسب بهره می‌برد که به راحتی شسته و تمیز می‌شود. سرخ کن نینجا مدل AF100 به قیمت 5 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد.

سرخ کن نینجا

سرخ کن نینجا مدل AF300

سرخ کن AF300 از نظر ظرفیت جزو مدل‌های متوسط برای استفاده در منازل و محل کار محسوب می‌شود. این مدل سرخ کن دارای ظرفیت 7.6 لیتری است، ولی با این وجود به دلیل ظرافت در طراحی، جای کمی را در آشپزخانه می‌گیرد. این سرخ کن فقط برای سرخ کردن غذا به کار نمی‌رود و می‌توان با شش برنامه آماده، سایر غذاهای غیر سرخ کردنی را نیز در آن آماده کرد. این محصول برای گرم کردن غذا نیز کاربرد دارد و حتی می‌توان از آن برای پخت کیک و کاپ کیک هم استفاده کرد. این سرخ کن از نظر امکانات نیز بسیار کامل است و در صفحه لمسی آن می‌توان زمان پخت را تا 60 دقیقه و دمای پخت یا گرم کردن را تا 240 درجه سانتی گراد تنظیم کرد.

سرخ کن نینجا مدل AF300 به قیمت 11 میلیون و 300 هزار تومان به فروش می‌رسد.

سرخ کن نینجا

درباره فروشگاه اینترنتی لوازم خونگی

فروشگاه اینترنتی لوازم خونگی را می‌توان بزرگترین و کامل‌ترین فروشگاه آنلاین برای خرید لوازم خانگی عنوان کرد. این مجموعه فروشگاهی فعالیت خود را در سال 1365 آغاز  و از سال 1395 اقدام به فروش آنلاین کرد. تخفیف‌­های دائمی، امکان خرید اقساطی، کامل بودن مجموعه محصولات برندهای مطرح بازار و ارسال با کمترین هزینه، تنها بخشی از خدمات وبسایت لوازم خونگی به آدرس lavazemkhonegi.com برای مشتریان است.

انتهای پیام

مرتبط با : لوازم خونگی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز