ویژگی هاي جدید و شگفت انگيز جديدترين اپل واچ

شرکت اپل قرار است ماه آینده ساعت هوشمند سری ۹ خود با نام «واچ ایکس» را معرفی کند که طبق شایعات از ۴ بروزرسانی جدید بهره‌مند شده است. طبق شایعات این ساعت پس از معرفی تا سال ۲۰۲۴ یا ۲۰۲۵ به طور رسمی به بازار عرضه خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

طراحی کاملا جدید

به گزارش کاماپرس، طراحی جدید این ساعت دارای بدنه باریک‌تری بوده که باعث می‌شود این ساعت کمتر شبیه به یک تبلت کوچک بر روی مچ دست به‌نظر برسد. این موضوع می‌تواند به معنای طراحی جدید در باتری نیز باشد.

بیشتر بخوانید:

نمایشگر جدید

همه مدل‌های پیشین اپل واچ دارای صفحه نمایش اولد انعطاف پذیر هستند، اما واچ ایکس اولین سری خواهد بود که از صفحه نمایش میکرو ال‌ای‌دی با کیفیت تصویر بهتر بهره‌مند خواهد شد. با این حال این موضوع می‌تواند قیمت محصول را به طور قابل توجهی افزایش دهد.

راز آسمان پایتخت

بندهای مغناطیسی

بخش اعظم ضخامت سری‌های پیشین، ناشی از محل چفت شدن بند ساعت بود که در سری جدید به مکانیسم آهنربایی مجهز خواهد شد. این موضوع عمل عوض کردن بندها را نیز سریع‌تر کرده و برای کاربر رضایت‌بخش‌تر خواهد بود.

ویژگی جدید نظارت بر سلامت

اپل واچ سال‌هاست که با گزارش‌ درمورد وضعیت سلامتی مردم طرز فکر آن‌ها را درمورد بدنشان تغییر داده است. علاوه بر ویژگی‌هایی مانند اندازه‌گیری اکسیژن خون، ضربان قلب، زمان خواب، تعداد تنفس و دمای بدن، پیش‌بینی می‌شود سری جدید قابلیت نظارت و کنترل فشار خون را نیز داشته باشد. از آن‌جا که فشار خون بالا جریان اکسیژن به قلب را کاهش داده و منجر به بیماری‌های خطرناک می‌شود، انتظار می‌رود این ویژگی احتمالی مورد استقبال زیادی قرار گیرد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “ویژگی هاي جدید و شگفت انگيز جديدترين اپل واچ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز