ویدیوی خط تولید هات داگ ؛ ساندویچ محبوب سیاستمداران

هات داگ که روزگاری ساندویچ محبوب فقرا و افراد تنگدست بود، آنقدر در دل دلها رخنه کرد تا سرانجام سیاستمداران را هم عاشق خود کرد. از باراک اوباما گرفته تا فیدل کاسترو، روزولت و نیکسون همگی عاشق این ساندویچ آلمانی تبار بوده است. در این ویدیو با خط تولید هات داگ آشنا می‌شویم که همه درباره آن کنجکاو هستند.

به گزارش کاماپرس، همه سیاستمدارانی که از آنها نام بردیم یا درحال خوردن هات داگ توسط دوربین‌ها شکار شده‌اند و یا دوستان خود را برای شام و عصرانه به صرف هات داگ دعوت کرده‌اند. حالا اگر هوس یک گاز خوشمزه از هات داگ کرده‌اید می‌توانید با چاپارگشت پارسه مرکز رزرواسیون آنلاین ایران با قیمت های استثنایی به مقصد دلخواه خود بروید و طعم لذیذ هات داگ محبوب‌تان را بچشید.

هات داگ چگونه نامگذاری شد؟

با اینکه امروزه شهر شیکاگو معروف‌ترین هات داگ های جهان را دارد، اما جالب است بدانید که اولین بار یک قصاب آلمانی این نوع سوسیس را ابداع کرد و نام یکی از نژادهای سگ آلمانی را روی آن گذاشت. زمانی که یک کاریکاتوریست آمریکایی آشپزی را دید که دستش از شدت داغی این سوسیس سوخته است، از آنجایی که تلفظ نام نژاد سگ به آلمانی برایش سخت بود تصمیم گرفت نام این سوسیس را هات داگ بگذارد.

آریاک سفر

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

نرم افزار حسابداری
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “ویدیوی خط تولید هات داگ ؛ ساندویچ محبوب سیاستمداران

  1. BEHZAD گفته:

    هات داگ بهمراه گوشت خوک(pork meat) و مرغ که روزگاری ساندویچ محبوب فقرا و افراد تنگدست بود، آنقدر در دل دلها رخنه کرد تا سرانجام سیاستمداران را هم عاشق خود کرد. از باراک اوباما گرفته تا فیدل کاسترو، روزولت و نیکسون…….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز