وقتی هواپیمای بوئینگ به سختی از روی باند بلند می شود (ویدیو)

بوئینگ 727 یک هواپیمای باریک پیکر است که برای پیمودن مسافت های کوتاه تر و فرود آمدن در فرودگاه های کوچک طراحی شده است. این هواپیما نخستین بار در سال 1963 رونمایی شد که در آن زمان هواپیمایی بسیار موفق و محبوب به شمار می رفت. بوئینگ 727 از آخرین هواپیماهایی است که به مهندس پرواز نیاز دارد و این در حالی است که در هواپیماهای پیشرفته امروزی وظایف مهندس پرواز را کامپیوترها انجام می دهند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که برخاستن دشوار یک فروند بوئینگ 727 را از روی باند نمایش می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، بوئینگ 727 تا آغاز قرن بیست و یکم به طور گسترده ای توسط شرکت های هواپیمایی مورد استفاده قرار می گرفت ولی به علت بالا رفتن قیمت سوخت و کاهش فروش بلیت سفرهای هوایی، بسیاری از شرکت ها هواپیماهای 727 خود را از سرویس خارج کردند. پس از کنار رفتن بوئینگ 727 از ارائه خدمات مسافرتی، شرکت های هواپیمایی و باربری کوچک تر از آن به عنوان هواپیمای شخصی و باربری استفاده می کنند و شرکت پست آمریکا نیز یکی از کاربران اصلی آن است که برای حمل محموله های پستی بوئینگ 727 را مورد استفاده قرار می دهد.

آریاک سفر

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : بوئینگ
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “وقتی هواپیمای بوئینگ به سختی از روی باند بلند می شود (ویدیو)

  1. رضا گفته:

    علت این بود که وزن بار و مسافر هواپیما یا زیاد بود و یا درست محاسبه نشده بود و هواپیما و سرنشینانش شانس آوردند که قبل از برخورد به عوارض زمینی انتهای باند بلاخره با اختلاف کمی از روی اونها عبور کردند و همچنین باز هم شانس آوردن که در ادامه باند و بعد از فرودگاه ساختمان مرتفعی سر راهشان نبود وگرنه یه برخورد فاجعه بار بوجود میومد .

  2. میثم خان گفته:

    با سپاس.ظاهرا این هواپیما یا دچار مشکل فنی و ضعف قدرت موتوره یا خلبان ناشی هست در بلند کردنش.باتد پزواز به پایان رسیده اما هنوز بلند نشده

  3. بابک گفته:

    بهترین هواپیمایی که در سالها ۱۳۵۲ وارد ایران شده واگر بررسی کنید حوادث کمتری داشته خودم سابقه سفر زیاد با این مدل که کوتاه مشینه وکوتاه تیک آف میکنه را داشتم وواقعا راحت وآسوده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز