وضعیت سکه در کانال 13 میلیونی

لست سکند

قیمت طلا امروز با افت اندک 0.12 درصدی به مرز یک میلیون و 300 هزار و 500 تومانی رسید. اما نرخ سکه نسبت به روز گذشته 0.19 درصد بالا رفت و سر انجام در محدوده 13 میلیون و 50 هزار تومانی قرار گرفت. رشد قیمتی سکه در اثر افزایش نرخ دلار اتفاق افتاد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ سکه در معاملات پشت خطی دیشب محدوده 13 میلیون تومانی را حفظ کرد و معاملات امروز این فلزگرانبها هم با همین قیمت انجام شد. از آنجایی که نرخ سکه حساسیت زیادی به قیمت دلار نشان می‌دهد، در صورتی که قیمت دلار از محدوده 30 هزار تومانی عقب نشینی کند، به احتمال زیاد این فلز گرانبها هم به کانال 12 میلیون تومانی باز می‌گردد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

اما اگر روند رشد نرخ دلار ادامه دار باشد، قیمت سکه به سمت مقاومت 13 میلیون و 200 هزار تومانی حرکت خواهد کرد. در شرایطی که این فلز گرانبها بتواند بالای مرز 13 میلیون و 200 هزار تومانی تثبیت شود، راه برای صعود قیمتی آن به سمت مرز 12 میلیون و 500 هزار تومانی هموار خواهد شد.

احساسات متناقض درباره نرخ اونس

قیمت اونس روز گذشته به دلیل انتشار اخبار مثبت درباره ویروس کرونای اومیکرون، توانست به محدوده هزار و 783 دلاری دست پیدا کند و آخرین روز کاری هفته را با رشد به پایان برساند. اما نرسیدن آن به نرخ هزار و 800 دلاری باعث می‌شود تا احساسات متناقضی درباره آینده نرخ اونس شکل بگیرد. به اعتقاد تحلیلگران فنی، اگر این فلز گرانبها بتواند بالای مرز هزار و 775 دلاری باقی بماند، امکان حرکت آن به سمت مقاومت هزار و 810 دلاری تقویت خواهد شد.

البته در رشد دیروز نرخ اونس، ریزش قیمتی ارزهای دیجیتال هم موثر بود. ادامه دار شدن افت نرخ انواع رمزارزها باعث تقویت بیشتر افزایش قیمت اونس خواهد شد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز