قیمت سکه در آستانه کانال 13 میلیونی قرار گرفت

با رشد سریع قیمت دلار، نرخ طلای 18 عیار هم نسبت به دو روز قبل 36 هزار و 700 تومان بالا رفت و به مرز یک میلیون و 295 هزار و 600 تومان رسید. نرخ سکه هم با رشد 369 هزار تومانی در مقایسه با دو روز پیش، در محدوده 12 میلیون و 995 هزار تومانی قرار دارد. سکه بازان انتظار دارند با ادامه رشد نرخ دلار قیمت این فلز گرانبها به 13 میلیون تومان رسیده و ثابت بماند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قیمت سکه اکنون در اوج خود قرار دارد. این فلز گرانبها از ابتدای سال جاری تاکنون نتوانسته به بالای مرز 12 میلیون و 800 هزار تومانی برسد. اکنون قیمت سکه در محدوده 12 میلیون و 900 هزار تومانی قرار دارد و سکه بازان نسبت به ادامه رشد نرخ آن امیدوار هستند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

برخی فعالان بازار طلا معتقدند اگر نرخ دلار در ادامه روز جاری همچنان رشد پیدا کند، احتمالا قیمت سکه به سوی مقاومت بلندمدت خود یعنی مرز 13 میلیون و 200 هزار تومانی حرکت خواهد کرد.

وضعیت اونس در بازار جهانی

اما روند اونس در بازار جهانی همچنان نزولی است. در حال حاضر نرخ اونس طلا با کاهش 0.1 درصدی نسبت به روز گذشته، در مرز هزار و 783 دلاری قرار دارد. کارشناسان بازار طلا با توجه به شرایط موجود نرخ اونس در کوتاه مدت را نزولی پیش بینی کرده‌اند. به نظر سخنرانی قاطعانه جروم پاول، رئیس بانک مرکزی آمریکا، درباره تغییر سیاست‌های مالی و افزایش نرخ بهره، باعث شده تا احساسات منفی درباره قیمت طلا قدرت بگیرد و نرخ این فلز گرانبها نزولی شود.

هم اکنون تنها عاملی که ممکن است از رشد قیمت اونس در کوتاه مدت حمایت کند، افزایش چند برابری نگرانی و ترس درباره رشد فراینده تورم است.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز