ورود مقتدرانه بی ام و سری 5 مدل 2024 به بازار + قیمت

لست سکند

بی ام و سری 5 نزدیک به پنج دهه در بازار حضوری موفق داشته و نخستین نسل این سدان پرطرفدار در سال 1972 میلادی عرضه شده است. در طول این مدت، بی ام و سری 5 دستخوش تغییرات زیادی در زمینه طراحی بدنه و نوع پیشرانه شده و مدل 2024 آن نخستین مدلی است که به صورت هیبریدی تولید می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سدان لوکس بی ام و سری 5 در نسل هشتم تولید خود قرار دارد و مدل 2024 آن به طور کامل مورد بازنگری قرار گرفته است. در مدل جدید نوآوری‌های زیادی به کار رفته و نمای ظاهری نیز دستخوش تغییراتی شده است.

بی ام و سری 5 مدل 2024 زبان طراحی جدید کمپانی بی ام و را به طور کامل به نمایش می‌گذارد. طراحی بدنه جدید، سواری پر شور و هیجان را با روح اسپرت بی ام و در هم می‌آمیزد و آن را در کنار یک کابین فوق مدرن و مجهز قرار می‌دهد.

راز آسمان پایتخت

عصر نوین بی ام و سری 5 فقط به بدنه آن اختصاص ندارد و پیشرانه نیز از نوع هیبریدی خفیف 48 ولتی است. امکان انتخاب یک موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژری و یک موتور شش سیلندر توربو برای مشتریان وجود دارد که به ترتیب 255 اسب بخار و 375 اسب بخار نیرو تولید می‌کنند.

شتاب صفر تا صد بی ام و سری 5 مدل 2024

شتاب صفر تا صد موتور چهار سیلندر در حدود 6 ثانیه و شتاب موتور شش سیلندر در حدود 4.4 ثانیه اعلام شده است. هر دو موتور در کنار گیربکس هشت سرعته اتوماتیک قرار می‌گیرند و در مورد موتور چهار سیلندر امکان انتخاب دیفرانسیل جلو و یا سیستم چهار چرخ محرک وجود دارد. موتور شش سیلندر به صورت استاندارد به سیستم چهار چرخ محرک xDrive مجهز شده است.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : بی ام و
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز