وام 70 میلیونی بانک آینده تحت چه شرایطی پرداخت می‌ شود؟

افرادی که قصد خرید کالای بادوام دارند و برای خرید خود پول کافی ندارند، می‌توانند با مراجعه به بانک آینده برای وام 70 میلیونی طرح «طراوت» درخواست دهند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، افرادی که مشتری بانک آینده هستند یا مایلند در این بانک حساب داشته باشند، با افتتاح سپرده بلندمدت امکان دریافت وام 70 میلیونی این مجموعه را دارند. البته این افراد باید یک ضامن رسمی ارائه دهند، در غیر این صورت سپرده آن‌ها به عنوان ضمانت نزد بانک مسدود خواهد شد. پایان مسدودی سپرده، بعد از اتمام پرداخت اقساط این تسهیلات است. نرخ سود این وام بین 12 تا 18 درصد متغیر است و این موضوع به مدت زمان بازپرداخت برمی‌گردد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت نیز به 36 ماه می‌رسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 6 میلیون و 219 هزار و 415 تومان است. کل سود وام 4 میلیون و 632 هزار و 982 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 74 میلیون و 690 هزار و 982 تومان خواهد بود.

دیگر وام اعطایی بانک آینده

این بانک در زمینه پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و وام‌های تکلیفی نیز پیشگام است و همواره به این قبیل تسهیلات و پرداخت به موقع آن‌ها توجه ویژه دارد. براساس آخرین آمار و گزارش ارائه شده از این بانک، طی هفت ماهه ابتدایی سال جاری بالغ بر 7 هزار و 700 نفر از متقاضیان واجد شرایط، تسهیلات قرض الحسنه ازدواج دریافت کردند. طبق همین گزارش، هم اکنون 3 هزار و 300 نفر از ثبت نام کنندگان، در نوبت پرداخت وام قرض الحسنه ازدواج قرار دارند. افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید در سامانه بانک مرکزی ثبت نام کرده و سپس یکی از شعب بانک آینده را برای دریافت این نوع تسهیلات انتخاب کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک آینده
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز