جزئیات وام 5 میلیارد تومانی بانک سپه

مشتریان بانک سپه با مراجعه به این مجموعه و داشتن میانگین سپرده مناسب امکان دریافت وام 5 میلیارد تومانی طرح «نگین آتیه» را دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که مشتری بانک سپه هستند و در یکی از شعب این بانک سپرده کوتاه مدت عادی دارند، امکان دریافت وام 5 میلیارد تومانی این مجموعه را دارند. حداقل مدت زمان خواب سپرده برای درخواست این تسهیلات، چهار ماه اعلام شده است. ضمانت اصلی این تسهیلات مسدودی سپرده است. لازم به ذکر است که سود یک درصدی به سپرده مشتریان تعلق می‌گیرد. سود این وام بسته به میزان و خواب سپرده بین 8 تا 18 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت سپرده 60 ماه اعلام شده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

با توجه به مبلغ وام، حداکثر سود و مدت زمان بازپرداخت، مبلغ هر قسط 126 میلیون و 967 هزار و 137 تومان اعلام شده است. کل سود تسهیلات 2 میلیارد و 618 میلیون و 28 هزار و 228 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 7 میلیارد و 618 میلیون و 83 هزار و 228 تومان خواهد بود.

میزان وام های پرداختی بانک سپه در مهرماه

این بانک تاکنون وام‌های زیادی را به مشتریان واجد شرایط خود پرداخت کرده است. این مجموعه تنها طی یک ماهه مهر امسال 74 هزار و 985 فقره تسهیلات تکلیفی در حوزه‌های مختلف پرداخت. این حوزه‌ها شامل ودیعه مسکن، ازدواج، فرزندآوری، تسهیلات بدون ضامن و قرض الحسنه خود اشتغالی بود. بیشترین میزان تسهیلات پرداختی به وام بدون ضامن مربوط می‌شد که 368 هزار و 425 فقره را به خود اختصاص داده است. بعد از آن وام قرض الحسنه ازدواج بود که تقریبا به 40 هزار و 39 فقره رسید و پس از آن نیز بیشترین میزان تسهیلات پرداختی به فرزندآوری مربوط می‌شد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک سپه
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز